طراحی شیائومی ۱۲ اس اولترا

طراحی نهایی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا فاش شد؛ به سبک دوربین‌های کامپکت!

جدیدترین پوستر تبلیغاتی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا – Xiaomi 12S Ultra طراحی این پرچمدار که شبیه به دوربین‌های عکاسی کامپکت است را فاش می‌کند.

فردا دوشنبه ۱۳ تیر ماه شیائومی از گوشی پرچمدار شیائومی 12S اولترا در کنار دو مدل معمولی و پرو رونمایی می‌کند. در حالی که شیائومی طراحی دو مدل دیگر را تأیید کرده، اما تاکنون هیچ یک از پوسترهای تبلیغاتی شیائومی ۱۲ اس اولترا آن را به وضوح نشان نداده‌اند. حتی دو تصویر هم به بیرون درز کرد که متأسفانه آن‌ها هم طراحی دقیق این پرچمدار را نشان نمی‌دادند. اکنون پوسترهای تبلیغاتی جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که طراحی نهایی Xiaomi 12S Ultra را فاش می‌کند.

طراحی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا با بدنه چرمی و دوربین بزرگ

همانطور که در این تصاویر جدید می‌بینید، گوشی شیائومی 12S اولترا به بدنه‌ی چرم مشکی رنگ مجهز است. علاوه بر این، بر اساس شایعات، یک مدل دیگر سفید رنگ با بدنه سرامیکی نیز تولید خواهد شد.

طراحی شیائومی ۱۲ اس اولترا

در بالای قاب این گوشی هم بخش بزرگی به دوربین اختصاص پیدا کرده است. ماژول دوربین گرد است، سنسور اصلی در مرکز آن و دیگر سنسورها به همراه فلاش در اطراف آن قرار گرفته است. و برخلاف نسل گذشته، خبری از نمایشگر ثانویه روی قاب پشتی نیست.

بیشتر بخوانید:

نمونه تصاویر دوربین شیائومی ۱۲ اس اولترا منتشر شد؛ نزدیک‌ترین گوشی به یک دوربین حرفه‌ای DSLR

شیائومی تأیید کرده است که گوشی ۱۲ اس اولترا به سنسور ۱ اینچی Sony IMX989 مجهز است. این سنسوری است که در مرکز ماژول دوربین پشتی قرار می‌گیرد. در زیر آن یک لنز زوم تله فوتو-پریسکوپی حضور دارد. برند لایکا را می‌توانید در سمت چپ بالای ماژول ببینید. یک لنز اولترا واید در گوشه طرف چپ بخش اصلی حضور دارد و فلاش دوگانه LED را هم می‌توان در طرف راست دید. بر اساس شایعات، سنسور دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) است، لنز اولترا واید آن ۴۸ مگاپیکسلی و لنز زوم آن هم ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری است.

در این تصاویر جدید قاب جلویی گوشی مشخص نیست و فقط طراحی قاب پشتی زیبای شیائومی ۱۲ اس اولترا دیده می‌شود که با لنز بزرگ دوربین و بدنه چرمی خودش ظاهری شبیه دوربین‌های عکاسی کامپکت دارد.

طراحی شیائومی ۱۲ اس اولترا

اما به لطف رندرهایی که پیش از این منتشر شده، ما می‌دانیم که این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با حفره در مرکز بخش بالایی و لبه‌هایی خمیده مجهز است. این نمایشگر ۶.۷ اینچی با وضوح +QHD و نرخ تازه‌سازی فوق سریع ۱۲۰ هرتزی است.

بیشتر بخوانید:

شیائومی 12S و 12S پرو؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت

چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به همراه ۱۲ گیگ رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی UFS 3.1 در زیر قاب آن حضور دارند و از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۶۷ واتی سیمی و ۵۰ واتی بی‌سیم انرژی می‌گیرد. ناگفته نماند دوربین سلفی این گوشی هم ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*