گوگل کروم

اگر گوشی اندرویدی دارید همین حالا گوگل کروم را آپدیت کنید

برای جلوگیری از آسیب‌های یک تهدید امنیتی بزرگ، همین حالا مرورگر گوگل کروم گوشی اندرویدی خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

اگر از مرورگر گوگل کروم در گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، هر چه سریع‌تر آن‌را به جدیدترین نسخه موجود در فروشگاه گوگل‌پلی آپدیت کنید. به گفته وب‌سایت MUO، این توصیه فوری به دلیل یک سوءاستفاده‌ای احتمالی با اولویت رسیدگی بالا است که می‌تواند به یک برنامه مخرب اجازه دهد تا کنترل گوشی هوشمند شما را در دست بگیرد. به گفته گوگل، تا زمانی که کاربران کروم آخرین نسخه از این برنامه را نصب نکنند، تهدید مذکور به قوت خود باقی خواهد ماند.

به‌روزرسانی کروم در نسخه 103.0.5060.71 از پلتفرم اندروید، این مشکل را برطرف کرده است. برای مشاهده نسخه فعلی مرورگر Chrome، به Setting بروید و پس از ورود به بخش Apps و انتخاب See All Apps و Chrome، به پایین اسکرول کرده و نسخه در حال اجرای این برنامه را بر روی تلفن خود مشاهده کنید.

ورژن گوگل کروم

اگر نسخه مرورگری که از آن استفاده می‌کنید، پایین‌تر از بیلد 103.0.5060.71 بود، در اسرع وقت برنامه خود را به ورژن جدیدتر آپدیت کنید. به‌نظر می‌رسد که حفره نرم‌افزاری فوق، به Web RTC مربوط بوده که پلتفرمی برای پشتیبانی از اشتراک‌گذاری ویدیو، صدا و داده‌های عمومی است. توسعه‌دهندگان از این پلتفرم برای ساخت اپلیکیشن‌های صوتی و تصویری استفاده می‌کنند.

این مشکل امنیتی، یک موضوع جدی است و طبق آخرین‌ گزارش‌ها، بسیاری از کاربران مورد سوءاستفاده مهاجمین مخرب قرار گرفته‌اند. بنابراین هر چه سریع‌تر، مرورگر گوگل کروم خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*