بازی GTA VI

راکستار روی ساخت بازی GTA VI تمرکز کرده است

طبق شایعات منتشر شده، راکستار تمرکز خود را روی ساخت بازی GTA VI – جی تی ای 6 قرار داده و توسعه‌ی‌ بازسازی رد دد ریدمپشن 1 را متوقف کرده است.

راکستار که گفته می‌شد در حال کار روی ریمستر رد دد ریدمپشن 1 و جی‌تی‌ای 4 است، آن‌ها را کنار گذاشته تا روی ساخت بازی GTA VI متمرکز شود.

طبق گزارش وب‌سایت کوتاکو، فعلا نباید منتظر ریمستر رد دد ریدمپشن 1 و جی‌تی‌ای 4 باشید. در چند ماه اخیر، شایعات متعددی از توسعه‌ی نسخه‌ بهبودیافته‌ی بازی‌های فوق شنیده ‌شد که به گفته‌ی کوتاکو حقیقت داشته‌اند اما راکستار اخیرا رویکرد خود را تغییر داده است و تصمیم گرفته تا نیروهای خود را صرف تولید جی‌تی‌ای 6 کند.

دلیل این تغییرات، بازخورد منفی ریمستر جی‌تی‌ای تریلوژی است که سال گذشته در دسترس قرار گرفت و به فروش موردانتظار شرکت سازنده هم نرسید. این ریمستر ضعف‌ها و باگ‌های متعددی داشت و حتی بعضی از طرفداران اعتقاد دارند که به این مجموعه‌ی محبوب آسیب زده است. این واکنش‌های منفی، راکستار را مجاب کرده است که فعلا از انتشار ریمسترهای دیگر خودداری کند و امیدوار است تا با جی‌تی‌ای 6 بتواند طرفداران را راضی کند.

بازی GTA VI

منبع موثق کوتاکو به آن‌ها گفته است که راکستار ایده‌ی ریمستر رد دد 1 و جی‌تی‌ای 4 را به کلی بایگانی نکرده است، آن‌ها در آینده‌ی نزدیک و در زمانی مناسب‌تر، بازسازی این دو بازی را ادامه می‌دهند اما این اتفاق احتمالا پس از انتشار بازی GTA VI رخ می‌دهد. با این تفاصیل، برای تجربه‌ی آن‌ها باید حداقل تا سال 2025 الی 2026 منتظر بمانیم.

همان‌طور که اشاره شد، اگر ریمستر جی‌تی‌ای تریلوژی به فروش مناسبی می‌رسید، شرایط متفاوت بود. یکی از اعضای شرکت راکستار مدتی قبل گفت که این بازی «خوب» فروخته اما ظاهرا کافی نبوده است. در حال حاضر اگر از مشترکان سرویس پلی‌استیشن پلاس هستید، می‌توانید بازی رد دد ریدمپشن 1 را به‌واسطه‌ی استریم تجربه کنید. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*