شیائومی 12S اولترا

خبر بد برای طرفداران شیائومی 12S اولترا؛ فعلا بیخیال این پرچمدار شوید

با انتشار خبر دلسردکننده برای مشتاقان شیائومی 12S اولترا، تا اطلاع ثانوی باید قید خرید این پرچم‌دار را بزنید.

شیائومی طی هفته جاری از قدرتمندترین گوشی هوشمند دوربین‌محور خود، یعنی شیائومی 12S اولترا رونمایی کرد. این شرکت که برای دستیبابی به بهترین نتایج تصویربرداری ممکن، با لایکا و سونی همکاری‌های گسترده‌ای‌ داشته؛ با انتشار یک خبر دلسردکننده، کام طرفداران این پرچم‌دار را تلخ کرده است.

به نقل از ریچارد لای از وب‌سایت Engadget، سخنگوی شیائومی تایید کرده که این گوشی در خارج از چین به فروش نخواهد رسید. بنابراین، شرکت چینی با صرف بودجه‌ای بزرگ برای توسعه فناوری دوربین شیائومی 12S اولترا طی یک سال و نیم گذشته، در نهایت تصمیم گرفته که در کمال تعجب، محصول خود را به طور انحصاری به بازار چین اختصاص دهد.

از عجایب این تصمیم که بگذریم، امیدواریم که این پرچم‌دار جذاب از طریق تغییر برند و در قالب سری ردمی یا پوکو به صورت جهانی عرضه شود. از سوی دیگر نیز، این اولین بار نیست که شیائومی عرضه گوشی‌های خود را به کشورهایی خاص محدود می‌کند.

در مورد شیائومی 12S اولترا، هنوز هیچ اطلاعات مشخصی وجود ندارد که این تصمیم شیائومی را توجیه کند. از طرفی، عرضه شیائومی Mi 13 نیز نزدیک بوده و انتظار می‌رود که همکاری این شرکت با لایکا عمیق‌تر شود.

دوربین شیائومی 12S اولترا

سنسور سونی imx989

مهم‌ترین ویژگی این پرچم‌دار، بدون شک در دوربین آن خلاصه شده که سنسور 1 اینچی سونی IMX989 را در خود جای داده است. این بزرگترین نمونه CMOS ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند تاکنون محسوب می‌شود.

این لنز 8P دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل و پوشش‌هایی مختلف برای اطمینان از عکاسی شفاف و بدون انعکاس نور است. اندازه دیافراگم نیز f/1.9 بوده و به لطف فناوری Pixel Binning، اندازه پیکسل تا 3.2 میکرومتر افزایش دارد. به عبارت ساده، این گوشی قادر به ثبت تصاویری باورنکردنی در محیط‌های کم‌نور است.

گوشی شیائومی 12S Ultra در چین، با قیمت 900 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرته بابا این گوشی رو تو هند تست کردن تو امریکا تست کردن چی میگی