تبلیغات در صفحه قفل گوشی های اندرویدی

به زودی صفحه قفل گوشی های اندرویدی پر از تبلیغات می‌شود!

به زودی اپلیکیشنی روی گوشی های ارزان قیمت اندرویدی نصب می‌شود که برای کاهش قیمت، تبلیغات مختلفی را در صفحه قفل آن‌ها به نمایش درمی‌آورد.

ظاهراً در آینده‌ای نزدیک روی گوشی های اندرویدی که در ایالات متحده فروخته می‌شود، اپلیکیشن Glance به صورت پیش‌فرض نصب خواهد بود. این نرم افزار صفحات قفل داینامیک را با پشتیبانی از تبلیغات ارائه می‌کند. و این می‌تواند کاربرانی که از شرکت‌های مخابراتی گوشی خود را تهیه می‌کنند، به دردسر بی‌اندازد! اما چه دردسری؟

آیا می‌پذیرید که روی صفحه قفل گوشی اندرویدی شما تبلیغات به نمایش درآید؟ این چیزی است که اگر TechCrunch درست گفته باشد، طی ماه‌های آینده روی گوشی‌ها میلیون‌ها کاربر آمریکایی نقش خواهد بست! این وب‌سایت مدعی شده که اپراتورهای تلفن همراه در ایالات متحده قصد دارند به صورت پیش‌فرض اپلیکیشن Glance را روی گوشی‌هایی که می‌فروشند نصب کنند.

تبلیغات در صفحه قفل گوشی با اپلیکیشن Glance

استارتاپ هندس Glance در گفتگو با چندین اپراتوری محلی در ایالات متحده به توافق دست پیدا کرده که آن‌ها بتوانند روی گوشی های خود از این برنامه استفاده کنند. ظاهراً ۲ ماه پیش این قرارداد امضا شده و این خبر بدی برای مشتریان آمریکایی است!

از آمریکا گوشی آنلاک نشده نخرید!

Glance مثل دیگر اپلیکیشن‌ها نیست که کاربر بتواند آن را از روی گوشی خودش پاک کند. آن مثل یک پوشش روی سیستم عامل گوشی اجرا می‌شود و صفحات قفل پویا را ارائه می‌کند. با این برنامه گوشی شما اطلاعات مختلفی از جمله آخرین اخبار، تصاویر، والپیپرهای آنلاین و ویدیوها را در لاک اسکرین خودش به نمایش می‌گذارد. اما به جز همه این‌ها، تبلیغات را هم نشان می‌دهد.

خود این استارتاپ هندی توضیحی در این باره نداده، ولی ما تصور می‌کنیم که اپراتورهای آمریکایی این برنامه را به دلایل اقتصادی روی گوشی‌های رده ابتدایی و میان‌رده اندرویدی نصب خواهند کرد. در حال حاضر به جز ایالات متحده، Glance روی گوشی‌هایی که در بسیاری از کشورهای آسیایی فروخته می‌شود هم نصب است. مشتریان در واقع می‌توانند این گوشی‌ها را به خاطر تبلیغاتی که نمایش می‌دهند، با قیمت پایین‌تری خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*