پروژکتور Mi Laser شیائومی

پروژکتور فول اچ دی Mi Laser شیائومی، می‌تواند بهترین جایگزین تلویزیون باشد

شیائومی از سری جدید پروژکتور Mi Laser، با وضوح فول اچ دی، سطح روشنایی بالا و قابلیت نمایش تصاویر با ابعاد 150 اینچ رونمایی کرد.

شرکت شیائومی در راستای گسترش چندجانبه محصولات خود در مناطق مختلف، از سری جدید پروژکتور Mi Laser پرتاب کوتاه با وضوح فول اچ دی در کشور غنا رونمایی کرد. پیش‌تر، اولین نسخه از این پروژکتور طی سال 2017، در چین عرضه شده بود. از آن زمان، شیائومی با ارتقا و تولید مدل‌های متوالی، در زمینه تولید پروژکتورهای لیزری، به پیشرفت‌های مختلفی دست یافته است.

پروژکتور Mi Laser شیائومی، نمونه‌ای از نوع پرتاب کوتاه است که می‌تواند در فاصله‌ای بین 5 تا 50 سانتی‌متر از دیوار قرار گیرد. این دستگاه قادر به نمایش تصاویری تا ابعاد 150 اینچ با رزولوشن فول اچ دی است و از میزان روشنایی 5000 لومن و کنتراست 3000:1 پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور Mi لیزر

به لطف استفاده از فناوری پیشرفته نمایشگر فلورسانس لیزری (APLD 3.0) و چندین ویژگی جدید دیگر، کیفیت بالای نمایش تصاویر از طریق پروژکتور Mi Laser تضمین شده است. این دستگاه با قیمت 1770 دلار قابل خریداری است.

این اولین بار است که شیائومی یک محصول غیرهوشمند را در غنا عرضه می‌کند. طی سال‌های اخیر، گوشی‌های هوشمند این شرکت به دلیل قیمت و کیفیت مناسب، در مقایسه با دیگر برندهای رقیب نظیر تکنو و اینفینیکس، از فروش بسیار خوبی در غرب قاره آفریقا برخوردار بوده‌اند.

در صورت تقویت شیوه‌های بازاریابی، ارائه خدمات مناسب و افزایش فروشگاه‌های Mi، شیائومی می‌تواند در آینده‌ای نزدیک، سهم محصولات خود از بازار آفریقا را افرایش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*