تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها را تماشا کنید

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها – Lord of the Rings در دسترس قرار گرفت؛ این تیزر جذاب برای اولین بار تعدادی از شخصیت‌های اصلی را به تصویر می‌کشد.

آمازون تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها را منتشر کرد؛ این تیزر کوتاه اگرچه داستان را فاش نمی‌کند اما می‌‎توانید نگاهی به شخصیت‌ها داشته باشید.

تیزر اول که مدتی قبل انتشار یافت، شامل شخصیت‌های اصلی و عناصر داستانی نمی‌شد اما در تریلر جدید می‌توانید نگاهی جزئی به بعضی از آن‌ها داشته باشید، از جمله پادشاه گیل-گالاد، سادوک باروز و آروندیر که به نظر می‌رسد نقش مهمی در قصه داشته باشند.

علاوه بر این، چند شخصیت دیگر هم وجود دارند که طرفداران کتاب‌ها و فیلم‌های پیتر جکسون، به خوبی با آن‌ها آشنا هستند، همانند الروند و گالادریل. متاسفانه در این ویدیو خبری از داستان نیست و برای اینکه بیشتر بدانیم، احتمالا باید تا انتشار تریلر نهایی منتظر بمانیم. این تیزر یک دقیقه‌ای را در ادامه تماشا کنید.

تیزر تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها

ارباب حلقه ها اگرچه هنوز پخش نشده اما یکی از پرخرج‌ترین سریال‌های تاریخ است. شرکت آمازون تنها برای دریافت امتیاز ساخت سریال، 250 میلیون دلار پرداخت کرد و قرار است آن را در پنج فصل بسازد. بودجه‌ای که آن‌ها برای این پروژه در نظر گرفته‌اند، حدود یک میلیارد دلار است که در تاریخ تلویزیون، بی‌سابقه خواهد بود.

در این مجموعه‌ی بزرگ، بازیگرانی همچون نازنین بنیادی، سینتیا آدای-رابینسون، رابرت آرماریو، تریستان گرول، مورفید کلارک، چارلز ادواردز، دیلن اسمیت، بنجامین واکر، دانیل ویمن و سارا زوانگوبانی به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال تاکنون چند بار تاخیر خورده است و در حال حاضر قرار است در ماه سپتامبر 2022 پخش شود اما احتمالا به تعویق افتادن دوباره‌ی آن وجود دارد. همچنین گفته می‌شود که آمازون هفته‌ی آینده یک تریلر کامل‌تر از ارباب حلقه ها منتشر می‌کند که آن‌ را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*