ایلان ماسک

رابطه نامشروع ایلان ماسک، به یک دو قلو ختم شد

ایلان ماسک، مرد اول تسلا و اسپیس ایکس باز هم خبر ساز شده است و به نظر می‌رسد این بار به صورت مخفیانه، صاحب دو فرزند دوقلو شده است.

بر اساس گزارش روز چهارشنبه رسانه اینسایدر، ایلان ماسک و یکی از مدیران ارشدش در ماه نوامبر به صورت مخفیانه، صاحب فرزندانی دوقلو شدند. این افشاگری در اسناد دادگاهی مبنی بر درخواست تغییر نام خانوادگی فرزندان به «ماسک» لو رفته است.

این درخواست نامه توسط «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس و «شیون زیلیس»، مدیر پروژه‌های ویژه در استارت آپ خصوصی نورو تکنولوژی (Neuralink) امضا شده و در ماه مه توسط قاضی در آستین تگزاس تأیید شده است. زیلیس 36 ساله قبلا به عنوان مدیر پروژه در دفتر مرکزی تسلا کار می‌کرد.

ماهیت رابطه آنها تا مدتها مخفی نگه داشته شده بود. به گزارش اینسایدر، زیلیس قبلا در سانفرانسیسکو زندگی می‌کرد، اما حدود سه ماه قبل از تولد دوقلوها، اقدام به خرید خانه در آستین کرده است. اینسایدر گزارش داده که این حکم  تغییر نام به شدت ویرایش شده اما در چندین نقطه، نام ایلان ماسک و زیلیس را مورد خطاب قرار می‌دهد و شکی در اصالت آن وجود ندارد.

ماسک هنوز اظهار نظری درباره این موضوع نکرده است و تماس با زیلیس هم ممکن نیست.

ماسک در روز پنجشنبه با انتشار یک سری توییت به طور غیر مستقیم به گزارش اینسایدر اشاره کرد، اما علنا وجود این دوقلوها را به عنوان فرزندان خود تایید نکرد. در عوض او به انتشار کنایه‌های غیرمستقیمی مانند «تمام تلاشم را برای کمک به بحران جمعیت انجام می‌دهم» و «امیدوارم خانواده‌های بزرگی داشته باشید» بسنده کرد.

این اولین باری نیست که اینسایدر از رابطه‌های مخفی ایلان ماسک رونمایی می‌کند. کمتر از دو ماه پیش بود که اینسایدر گزارش داده بود، اسپیس ایکس به یک مهماندار هواپیما، مبلغ 250 هزار دلار حق‌السکوت پرداخت کرده است تا اتهامات مربوط به رابطه با میلیاردر 51 ساله در جریان پرواز هوایی را حل و فصل کند. ماسک بعدا این اتهام را رد کرد و شایعات منتشر شده را دروغ محض دانست.

ماسک، مدافع علنی افزایش جمعیت، اکنون 9 فرزند دارد. ماسک پیش از این در توئیتی درباره کاهش نرخ تولد در سال 2017 نوشت:

جمعیت جهان با شتاب به سمت سقوط می‌رود، اما به نظر می‌رسد که انسان‌های کمی متوجه این فاجعه شده‌اند و به آن اهمیت می‌دهند.

ایلان ماسک در ماه می سال جاری میلادی، دست به انتشار تصویری گرافیکی از وال استریت ژورنال در توییتر زد که از «رکود شدید باروری» در ایالات متحده از سال 1940 تاکنون خبر می‌داد.