بسته ویژه همراه اول

بسته ویژه همراه اول برای عید قربان و غدیر

جزئیات بسته ویژه همراه اول برای عید قربان و غدیر اعلام شد. همراه اول به مناسبت عید قربان و غدیرخم برای مشترکان خود یک بسته ترکیبی را با تخفیف ویژه در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت دهه ولایت یعنی از عید قربان تا عید غدیرخم برای تمام مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان یک بسته ترکیبی تخفیفی در نظر گرفت. کاربران از ساعت 00:00 روز یکشنبه 19 تیر تا ساعت 23:59 روز دوشنبه 27 تیر 1401 می‌توانند برای خرید این بسته اقدام کنند.

فعالسازی بسته ویژه همراه اول برای عید قربان و غدیر

مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع می‌توانند با پرداخت فقط 10 هزار تومان یک بسته ترکیبی 10 روزه با 2 گیگابایت اینترنت به اضافه 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و ثابت را خریداری کنند.

مشترکان سیم کارت‌های انارستان نیز با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 6671 مربع و پرداخت 8 هزار و 500 تومان می‌توانند از یک بسته ترکیی 10 روزه با 2 گیگابایت اینترنت به اضافه 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و ثابت بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است کاربران با مراجعه به اپلیکیشن همراه من نیز می‌توانند این بسته را فعال سازند. ضمن این که همراه اول امکان فعالسازی همزمان این بسته با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی را نیز فراهم کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*