ناتینگ فون 1

بهترین گوشی هایی که این ماه روانه بازار می‌شوند؛ ناتینگ فون 1، ریلمی جی تی 2 مستر و بیشتر

از ناتینگ فون 1 تا ریلمی جی تی 2 مستر، در ماه جاری گوشی های مختلفی روانه بازار خواهند شد که در ادامه به معرفی بهترین‌های آن می‌پردازیم.

ظرف هفته آینده، چهار رویداد برای رونمایی از گوشی‌ های هوشمند مورد انتظار خواهیم داشت که برای دستگاه‌‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. از ناتینگ فون 1 تا رد مجیک که نسل بعدی گوشی گیمینگ خود را معرفی خواهد کرد و به علاوه، سامسونگ نیز قرار است یک گوشی اقتصادی 5G را به بازار عرضه کند و سازنده چینی، ریلمی از گوشی هوشمند رده‌بالای جی تی 2 مستر رونمایی خواهد کرد.

در ادامه نگاهی داریم به برترین گوشی‌هایی که طی ماه جاری روانه بازار خواهند شد.

بهترین گوشی هایی که این ماه وارد بازار خواهند شد:

1- رد مجیک 7S 

ردمجیک 7

سری رد مجیک 7S برای رونمایی طی تاریخ 11 جولای در چین برنامه‌ریزی شده است. کنفرانس مذکور به صورت زنده از طریق شبکه اجتماعی ویبو و دیگر پلتفرم‌های ویدیوی چینی پخش خواهد شد.

این سری در دو مدل عرضه خواهد شد که Redmagic 7S و رد مجیک 7S پرو نام دارند. هر دو دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهند بود.

هر دو نسخه در اکثر مشخصات با یکدیگر مشابهت دارند و تفاوت‌های دو نسخه در دوربین سلفی، نرخ نوسازی نمایشگر، سرعت فن خنک‌کننده، ظرفیت باتری و سرعت شارژ خلاصه می‌شود.

2- ریلمی جی تی 2 مستر اکسپلورر ادیشن

ریملی جی تی 2 مستر

گوشی هوشمند ریلمی GT 2 مستر اکسپلورر ادیشن طی تاریخ 12 جولای در چین رونمایی خواهد شد. همان‌طور که از نام این محصول پیداست، Realme GT 2 Master Explorer Edition به عنوان نسل جدید گوشی ریلمی جی تی مستر اکسپلورر ادیشن عرضه خواهد شد. این سری از مشخصاتی نظیر پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم LPDDR5x، سیستم سه گانه دوربین شامل سنسورهای 50+50+2 مگاپیکسل و پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات بهره خواهد برد.

این گوشی در کنار هدفون‌های بیسیم جدید ریلمی و یک لپتاپ جدید از این شرکت معرفی می‌شود.

3- سامسونگ گلکسی M13

گلکسی ام 13

سامسونگ قصد دارد از سری گلکسی M13 که شامل دو نسخه خواهد بود، در تاریخ 13 جولای رونمایی کند. تفاوت دو مدل در نوع اتصال 4G و 5G است که نسخه فایو جی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

گلکسی M13 4G احتمالا به چیپست اگزینوس 850 مجهز خواهد بود و نسخه 5G نیز با تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک عرضه می‌شود.

4- ناتینگ فون 1

ناتینگ فون1

اولین گوشی شرکت ناتینگ نیز در تاریخ 12 جولای به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. ناتینگ فون 1 یکی از محصولات مورد انتظار و پر سر و صدای این روزهای بازار محسوب می‌شود. این گوشی میان‌رده با تراشه اسنپدراگون 778G پلاس عرضه خواهد شد و از طراحی منحصر به فرد با آرایش جالب LED، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و دیگر قابلیت‌های به‌‌روز برخوردار است.

هم‌چنین انتظار می‌رود که در کنار رونمایی از اولین گوشی شرکت ناتینگ، نسخه جدیدی از هدفون بی‌سیم این شرکت به نام Nothing Ear 1 Stick نیز معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*