فایل های دانلود شده در اندروید کجاست

فایل های دانلود شده در اندروید، کجا ذخیره می‌شوند؟

برای بسیاری از کاربران موبایل تازه وارد، پیدا کردن فایل های دانلود شده در اندروید دشوار است. ما در این پست به شما نحوه دسترسی به آن‌ها را یاد می‌دهیم.

هر گوشی اندرویدی از یک اپلیکیشن فایل منیجر (مدیریت فایل) استفاده می‌کند. به طور مثال گوشی‌های سامسونگ به اپلیکیشن My Files و گوشی‌های شیائومی به اپلیکیشن File Manager مجهز هستند. شما همچنین می‌توانید اپلیکیشن Files گوگل را دانلود کنید یا از طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های متفرقه مدیریت فایل شگفت‌انگیزی که در پلی استور گوگل منتشر شده استفاده کنید.

شما می‌توانید در یک جا به تمام فایل‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و اسناد خود دسترسی پیدا کنید. از قضا هر چیزی که با گوشی‌تان دانلود کنید هم به همین جا می‌رود. ما در این مبحث به شما خواهیم آموخت که چگونه باید به فایل های دانلود شده در اندروید دسترسی پیدا کنید.

پاسخ سریع: ↓

برای پیدا کردن فایل های دانلود شده در اندروید، باید وارد اپلیکیشن فایل منیجر گوشی خود شوید و به بخش Downloads بروید. در اینجا فهرستی از تمام فایل‌ها، تصاویر، ویدیوها و اسنادی که دانلود کرده‌اید را می‌توانید بیابید.

پیدا کردن فایل های دانلود شده در اندروید

با جستجوی عبارت File در گوشی خود می‌توانید اپلیکیشن مدیریت فایل نصب شده روی آن را پیدا کنید و سپس وارد آن شوید. البته اگر گوشی شما فاقد چنین برنامه‌ای است، می‌توانید یکی از چندین برنامه مدیریت فایل متفرقه موجود در پلی استور گوگل مثل Astra File Manager را دانلود کنید. سپس در برنامه مدیریت فایل به دنبال بخشی به نام “Downloads” بگردید.

با توجه به برنامه‌ای که استفاده می‌کنید، جای این بخش می‌تواند متفاوت باشد. اما اکثراً بخش دانلود در قسمت بالای برنامه یا در بخش Categories قرار دارد. همچنین این بخش ممکن است در منوی برنامه مخفی باشد و برای دسترسی به آن لازم باشد در اپلیکیشن مدیریت فایل خود، منوی همبرگری گوشی صفحه را لمس کنید و روی گزینه Download ضربه بزنید.

شما در این بخش می‌توانید تمام فایل‌هایی که دانلود می‌کنید را بیابید. آن‌ها می‌توانند عکس، آهنگ، سند، ویدیو یا هر چیز دیگری باشند. برخی از گوشی‌ها حتی کار را راحت‌تر از این کرده‌اند و یک اپلیکیشن مدیریت دانلود را هم ارائه می‌کنند که برای دسترسی به فایل‌های دانلود شده خود نیازی به برنامه‌های مدیریت فایل نیست و کافیست مستقیماً وارد آن شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*