محصولات گیمینگ Red Magic

مانیتور گیمینگ 4K رد مجیک به همراه یک ماوس و کیبورد گیمینگ معرفی شدند

کمپانی رد مجیک از یک مانیتور گیمینگ 4K، ماوس گیمینگ و یک کیبورد مکانیکی گیمینگ رونمایی کرد که جای پای Red Magic را سفت‌تر می‌کند.

امروز کمپانی چینی رد مجیک از گوشی‌های گیمینگ سری رد مجیک 7S و 7S Pro با سخت افزاری شگفت‌انگیز رونمایی کرد. اما در این رویداد سازنده چینی از یک مانیتور گیمینگ 4K به نام Red Magic Gaming Monitor به همراه یک ماوس گیمینگ و یک کیبورد مکانیکال نیز رونمایی کرد.

مانیتور گیمینگ 4K رد مجیک

مانیتور گیمینگ 4K رد مجیک

با مانیتور گیمینگ جدید این کمپانی شروع می‌کنیم که به یک پنل ۲۷ اینچی Mini LED با رزولوشن 4K (برابر با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) مجهز است. این پنل زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه‌ای دارد و به پروژکتور بی‌سیم موج میلی‌متری مجهز است. این قابلیت به نمایش بی‌سیم ویدیوهای 4K روی مانیتور بدون افت کیفیت و با تأخیر بسیار کم کمک می‌کند.

مانیتور گیمینگ رد مجیک ارائه کننده HDR 1000، دقت رنگ ΔE<1، فناوری AMD Freesync Premium Pro، پشتیبانی از فناوری PWM دایمینگ فرکانس فوق زیاد و گواهی TÜV Rheinland برای انتشار کم نور آبی است.

ماوس گیمینگ رد مجیک

ماوس گیمینگ رد مجیک

ماوس Red Magic یک ماوس گیمینگ بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی با محدوده DPI بین ۵۰ تا ۲۶ هزار است. این دستگاه از سنسور Pixart PAW3395 و میکرو سوئیچ Kaihua GM 8.0 Black Mamba برخوردار است که عمر مفید ۸۰ میلیون کلیک و فاصله تراول بسیار کم ۰.۳ میلی‌متری را ارائه می‌کند.

کیبورد گیمینگ رد مجیک

کیبورد مکانیکی گیمینگ رد مجیک

کیبورد رد مجیک به لطف استفاده از سوئیچ‌های مکانیکی TTC رده eSports، بسیار سفارشی‌پذیر است و به کاربر اجازه می‌دهد به آسانی دکمه‌ها را تعویض کند. این کیبورد همچنین دارای یک سیستم نمایشگر تعاملی با کنترل‌های هوشمند است.

قیمت و زمان عرضه

رد مجیک تاریخ عرضه و قیمت هیچ یک از این محصولات گیمینگ را اعلام نکرده است. اگرچه نوبیا به عنوان صاحب این برند می‌گوید مشتریان از سپتامبر پیش رو می‌توانند مانیتور، ماوس و کیبورد Red Magic را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*