گوشی موتورولا اج ۳۰ فیوژن

گوشی موتورولا اج ۳۰ فیوژن با این امکانات و مشخصات عرضه می‌شود

گوشی میان‌رده موتورولا اج ۳۰ فیوژن – Motorola Edge 30 Fusion در راه است. اکنون گزارشی منتشر شده که به امکانات و مشخصات کلیدی آن اشاره دارد.

موتورولا خودش را آماده رونمایی از محصولات جدید سری Edge می‌کند. و حالا گزارشی منتشر شده که به امکانات و مشخصات کلیدی گوشی موتورولا اج ۳۰ فیوژن اشاره دارد.

این اخبار جدید توسط یکی از افشاگران مطرح دنیای دیجیتال منتشر شده که به مشخصات فنی کلیدی و اطلاعات پنل نمایشگر گوشی جدید موتورولا اشاره دارد. ظاهراً این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. مشخص نیست که پنل این گوشی AMOLED یا LCD است، اما نرخ رفرش ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند؛ درست مثل مدل فیوژن گوشی موتو اج ۲۰ که آن هم نمایشگر ۹۰ هرتزی داشت.

به جز این، شنیده می‌شود گوشی جدید موتورولا از رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است. البته این می‌تواند تنها یکی از نسخه‌هایی باشد که وارد بازار خواهد شد. از دیگر امکانات احتمالی آن باید به اندروید ۱۲ و پشتیبانی از فست شارژ ۶۸ واتی اشاره کرد. ظرفیت باتری آن هم مثل نسل قبلی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

آنطور که در گزارش‌های قبلی خوانده‌ایم، این گوشی از چیپست Dimensity 900U مدیاتک قدرت می‌گیرد. گوشی اج ۲۰ فیوژن از دوربین دوگانه پشتی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار بود؛‌ بنابراین انتظار می‌رود سیستم دوربین روی این گوشی ارتقا پیدا کرده و به دوربین سه‌گانه مجهز شود. با این حال هیچ یک از جزئیات این گزارش تأیید نشده و احتمال آنکه شایعه‌ای بیش نباشد هم زیاد است. بنابراین منتظر منابع معتبرتری باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*