رونمایی موتورولا ریزر 2022 – Motorola Razr

گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 با طراحی متفاوتش زودتر از موعد به صحنه آمد

گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022 – Motorola Razr بالاخره به نمایش گذاشته شد. این گوشی از طراحی ظریف‌تر، چیپست اسنپدراگون و امکانات جذاب دیگری برخوردار است.

انتظار می‌رود موتورولا نسل جدید گوشی تاشوی ریزر و همچنین اج X30 پرو را در تاریخ دیرتری در ماه جاری رسماً معرفی کند و هنوز تاریخ عرضه آن‌ها به بازار را مشخص نکرده است. با این حال، «چن جین» (Chen Jin)، مدیر کل بخش گوشی‌های هوشمند لنوو چین طی رویدادی مطبوعاتی در چین گوشی موتورولا Razr 2022 را به اهالی مطبوعات نشان داده است.

رونمایی موتورولا ریزر 2022 – Motorola Razr

او هیچ جزئیاتی را در خصوص مشخصات سخت‌افزاری موتورولا ریزر 2022 به اشتراک نگذاشته و صرفاً به نمایش گوشی به حضار بسنده کرده است. همان‌طور که اخیراً در یک ویدئوی لورفته مشاهده کردیم، این گوشی هوشمند از طراحی پانچ هول و قسمت پایینی (چانه) کوچک‌تر بهره می‌برد.

رونمایی موتورولا ریزر 2022 – Motorola Razr

موتورولا ریزر 2019 و ریزر 5G که طی چند سال اخیر روانه بازار شده‌اند، دارای ناچ صفحه نمایش و قسمت پایینی بزرگ‌تری بوده‌اند. هر دو مدل یک دوربین داشته‌اند، اما نسل جدید Razr از یک ماژول دوربین افقی با دو دوربین برخوردار خواهد بود. در ادامه تیزر رسمی موتورولا Razr 2022 را مشاهده می‌کنید:

مشخصات احتمالی موتورولا Razr 2022

موتورولا ریزر 2022 از یک نمایشگر تاشوی P-OLED با اندازه 6.7 اینچ، رزولوشن فول HD پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره‌مند خواهد بود. همچنین چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم حداکثر 12 گیگابایتی و 512 گیگابایت فضای داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. پیش‌تر زمزمه‌هایی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه این گوشی جدید موتورولا یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، ولی چن جین این موضوع را تکذیب کرده است.

در بخش پشتی موتورولا Razr 2022 نمایشگر دوم 3 اینچی جا گرفته است. پنل پشتی مجهز به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی خواهد بود. برای سلفی هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی انتخاب شده است. موتورولا ریزر نسل جدید سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MyUX را ارائه می‌دهد. ضمن اینکه برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در پهلو خواهد داشت.

گفته می‌شود که موتورولا Razr 2022 در اروپا با قیمت 1149 یورو (معادل 1155 دلار) و در دو رنگ مشکی Quartz و آبی Tranquil عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*