جانور عجیب و غریب دریایی-خرگوش دریایی

جانور عجیب و غریب دریایی، مردم استرالیا را به شدت ترسانده است

جانور سبز عجیب و غریب دریایی در ساحل استرالیا، مردم را به شدت ترسانده و گیج کرده است. حتی برخی آن را با یک موجود بیگانه مقایسه می‌کنند.

اخیرا جانوار عجیب و غریب دریایی در ساحلی واقع در سیدنی استرالیا پیدا شده است که مردم را بسیار ترسانده و همگی را گیج کرده‌ است. مردم محلی این منطقه، این موجود را با بیگانگان مقایسه می‌کنند.

در چندین ساحل جنوب سیدنی از جمله ساحل داروک و کرونلا مردم محلی، جانوری سبز رنگ یافتند. این موجود تقریبا اندازه یک توپ فوتبال و سبز رنگ است. به گفته مردم، این جانور عجیب و غریب دریایی بسیار کریه و زشت است.

یک سگ گردان (شغلی که در آن فرد، سگ افراد دیگر را برای پیاده‌روی می‌برد) در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد و در آن گفت که تعدادی از این جانوران را دیده است. او گفت که آنها را همه جا دیده است و در تعجب بود که آنها دقیقا چه هستند. یک نفر دیگر نیز در منطقه ساترلند شایر گفت که تعداد بیشتری از این موجودات را در ساحل دیده است.

جانور عجیب و غریب دریایی-خرگوش دریایی

فردی به نام هری مازفیلد از کارکنان آکواریوم Sea Life واقع در سیدنی گفت:

این جانور یک خرگوش دریایی است که به نام حلزون دریایی نیز شناخته می‌شود.

او به مجله یاهو نیوز گفت که افتادن این جانور در ساحل ممکن است، نتیجه آب و هوای بد اخیر این مناطق باشد که زندگی این جانور را تحت تاثیر قرار داده است.

خرگوش‌های دریایی معمولا به رنگ بنفش تیره یا سبز هستند و تنها در صورت محافظت از خودشان در برابر شکارچیان، از خود رنگ بنفش آزاد می‌کنند.

خرگوش‌های دریایی در سواحل شرقی و غربی استرالیا و همچنین جزیره شمالی نیوزلند رفت و آمد می‌کنند. اجساد این موجودات در سواحل استرالیای غربی نیز دیده شده‌است.

جانور عجیب و غریب دریایی-خرگوش دریایی

دکتر لیزا کرکندیل (Lisa Kirkendale) به ABC News گفت که وقتی خرگوش‌های دریایی می‌میرند، جسد آنها به ساحل کشیده می‌شود.

به صاحبان سگ‌ها هشدار داده شده‌است که از خورده شدن این خرگوش‌های دریایی توسط حیوان خانگی‌شان جلوگیری کنند؛ زیرا ممکن است، آنها را بیمار کنند.

این جانور در صورت خوردن نوع خاصی از جلبک‌ها ممکن است، سمی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*