بهترین بازی های ماجراجویی اندرویدی

بهترین بازی های ماجراجویی رایگان اندرویدی

در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین بازی های ماجراجویی رایگان اندرویدی می پردازیم که با گیم پلی جذاب خود قادرند بدون هیچ هزینه‌ای ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

ژانر ماجراجویی ژانر جالب و منحصربفردی است! این دسته بازی‌های تعریف بخصوصی ندارند و همان طور که از نامشان بر می‌آید، تنها باید گیمرها را درگیر یک ماجراجویی کنند! بنابراین هر بازی که گیمر را درگیر یک داستان کند و او را به سفری جسورانه بفرستد، می‌تواند در دسته بازی های ماجراجویی قرار گیرد. همین امر باعث می‌شود انتخاب لیست بهترین بازی های ماجراجویی کار بسیار سختی باشد. با این حال در اینجا نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین بازی های ماجراجویی رایگان اندرویدی که می‌توانید روی گوشی یا تبلت خود به تجربه آن‌ها بپردازید.

در این میان بد نیست اشاره‌ای به بازی فوق‌العاده 80 Days داشته باشیم که یک عنوان ماجراجویی بسیار جذاب در خصوص یک نژاد خاص در سطح کره زمین است. با این وجود این بازی از سال 2019 تا به امروز آپدیت نشده و هدف ما هم در اینجا معرفی بازی های جدیدتر اندرویدی است. به همین جهت علیرغم اینکه 80 Days بازی فوق‌العاده‌ایست، در لیست ما جایی ندارد.

بهترین بازی های ماجراجویی رایگان اندرویدی

Genshin Impact

بهترین بازی های ماجراجویی اندرویدی

دانلود

Genshin Impact یکی از جدیدترین عناوین حاضر در این لیست است که شباهت‌های بسیاری به Legend of Zelda: Breath of the Wild دارد. در این بازی دنیایی پهناور و جهان‌باز در اختیار گیمرهاست که پر از ماموریت‌های ریز و درشت متعدد خواهد بود. Genshin Impact همچنین برای پیمودن مسافت‌های طولانی یک گلایدر در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

در این بازی البته برخی عناصر RPG تعبیه شده است. با این که در ظاهر به نظر می‌رسد برخی کاراکترهای بازی به صورت شانسی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند، اما بیشتر کاراکترها از طریق ماموریت‌های مختلف به دست می‌آیند. همین امر باعث ارزشمندتر شدن گیم پلی بازی می‌شود.

گنشین ایمپکت بازی ماجراجویی بسیار خوبی است و سیستم کنترل فوق‌العاده‌ای دارد. بنابراین اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقمند هستید، احتمالا مدت زمان زیادی را در این بازی خواهید گذراند!

Guardian Tales

بازی Guardian Tales

دانلود

Guardian Tales یک بازی ماجراجویی به سبک عناوین کلاسیک است که گیم پلی هک اند اسلش داشته و سیستم کنترل فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. گیمرها در این بازی با حل پازل‌ها و شناخت رمز و رازهای دنیای آن به ماجراجویی می‌پردازند. Guardian Tales علاوه بر باس فایت‌های بسیار خوب، داستان جذابی هم دارد و پر از چیزهای ریز و درشتی است که می‌توانید انجام دهید.

این بازی هم شباهت‌های بسیاری به بازی زلدا دارد؛ با این حال برخی المان‌های شبیه‌سازی ساخت شهر (City Building) به آن اضافه شده و ارزشی چند برابر به آن داده است. علاوه بر این، برخی قابلیت‌های اجتماعی نظیر امکان چت کردن با دوستانتان هم در Guardian Tales قابل مشاهده است و آن را به یک بازی منحصربفرد تبدیل می‌کند. این بازی البته برای ارتقا و پیشرفت در بازی از جعبه‌های شانس استفاده می‌کند که شاید به مذاق بسیاری گیمرها خوش نیاید.

سری OPUS

بهترین بازی های ماجراجویی اندرویدی

دانلود

تریلوژی OPUS روایت‌کننده داستانی تاریک اما تکان‌دهنده است. نخستین عنوان از این مجموعه Opus: The Day We Found Earth است که در آن شما نقش یک ربات قرار می‌گیرید که با بازگشت به زمین در صدد نجات آن است. نسخه دوم بازی نیز Rocket of Whispers: Prologue نام دارد و نسخه سوم، Opus: Rocket of Whispers است. نسخه سوم از این مجموعه داستان دو نفر را روایت می کند که از یک اپیدمی مهلک جان سالم به در می‌برند و تصمیم به ساخت یک راکت برای سفر به فضا می‌گیرند. مجموعه OPUS به طور کلی تجربه‌ای بسیار عالی است و نمونه آن در کمتر بازی موبایلی مشاهده شده است.

البته در نگاه اول ممکن است این مجموعه کمی گران به نظر برسد؛ با این حال چندین مرحله ابتدایی بازی به عنوان یک دموی رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند و می‌توانید پس از تجربه این دمو، طبق نظر خود نسبت به خرید آن اقدام کنید.

Pokemon GO

بازی Pokemon Go

دانلود

Pokemon Go هم یکی از بهترین بازی های ماجراجویی اندرویدی است که در مقایسه با بسیاری عناوین حاضر در این لیست بلندپروازانه‌تر است. در این بازی شما در دنیای واقعی به صید پوکمون‌های مختلف رفته و پس از تمرین دادن پوکمون‌های خود در باشگاه‌های مخصوص، به ماجراجویی‌های متنوع تعاملی می‌پردازید.

این بازی مفهوم ماجراجویی را به سطحی بالاتر انتقال داده است؛ چراکه در آن شما آزادید به هر جایی از محیط اطرافتان که مایلید سفر کنید و بازی را در آن نقاط ادامه دهید. گیمرها می‌توانند با جستجو در محیط به شکار پوکمون‌ها بپردازند یا در باشگاه‌ها با دیگران یا با یکدیگر مبارزه کنند، پوکمون‌های خود را با هم معاوضه کنند و یا کارهای شبیه به آن را انجام دهند.

این ژانر از بازی‌های ماجراجویی رفته رفته به موفقیت بسیاری رسید و اکنون بازی‌های زیادی شبیه به پوکمون گو بر روی پلتفرم اندروید قابل مشاهده هستند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Minecraft: Earth؛
  • Harry Potter: Wizards Unite؛
  • Jurassic World: Live.

سری Rusty Lake یا Cube Escape

بازی Cuber Escapeدانلود

Cube Escape اسم مجموعه‌ای از بازی‌های معمایی-ماجراجویی است که در آن شما باید با حل مجموعه‌ای از پازل‌ها و معماها در داستان پیشروی کنید. این بازی همچنین با نام Rusty Lake Story هم شناخته می‌شود و به صورت آنلاین به عنوان یک بازی تحت وب هم قابل بازی است.

گیم پلی بازی بسیار ساده است و در آن شما باید با حل مجموعه‌ای از پازل‌ها، مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. به طور کلی با مجموعه فوق‌العاده‌ای طرف هستیم که تجربه ماجراجویی و حل معمای جالبی را ارائه می‌دهد. مهم‌تر از همه آن که این مجموعه کاملا رایگان است و فاقد هرگونه خرید درون برنامه‌ای هم خواهد بود.

Sky: Children of the Light

بهترین بازی های ماجراجویی اندرویدی

دانلود

بازی Sky: Children of the Light یک بازی ماجراجویی دوست‌داشتنی با گرافیک بسیار خوب و داستان جذاب است. در این بازی هفت دنیای مختلف برای جستجو وجود دارد. دیگر ویژگی‌های درخور توجه این عنوان عبارتند از گیم پلی کوآپ، امکان شخصی سازی کاراکترهای مختلف، مراحل جانبی جذابی که از تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کنند و البته ترک‌های صوتی قابل قبول. بازی Sky: Children of the Light همچنین یک بخش اجتماعی مختصر را نیز ارائه می‌کند که در آن می‌توانید با سایر بازیکنان صحبت کنید!

مهم‌ترین عنصر جذاب بازی Sky را باید همین بخش اجتماعی دانست؛ چرا که به واسطه آن می‌توان دنیاهای مختلف بازی را به همراه دوستان زیر پا گذاشت و از جذابیت‌هایشان لذت برد.

Square Enix

بازی های موبایل Square Enix

دانلود

اسکوئر انیکس را باید استاد بی‌بدیل داستان سرایی و ساخت بازی‌های روایی دانست؛ به طوری که در اکثر بازی‌های ساخته شده توسط این کمپانی، بخش داستان‌سرایی بسیار پررنگ است. به همین جهت، این کمپانی توانسته بازی های ماجراجویی فوق‌العاده‌ای را روی پلتفرم موبایل عرضه کند. برخی از این بازی‌های برگزیده اسکوئر انیکس عبارتند از:

  • Adventures of Mana؛
  • Secret of Mana؛
  • Life if Strange؛
  • Final Fantasy: Brave Exvius؛
  • نسخه‌های مختلف بازی Dragon Quest؛
  • The World Ends with You؛
  • Final Fantasy XV: Pocket Edition.

عناوین بالا و برخی دیگر از بازی‌های این کمپانی مجموعه گسترده‌ای از ژانرها از نقش آفرینی و معمایی گرفته تا هک اند اسلش را در بر می‌گیرند که همگی المان‌های ماجراجویی بسیار جذابی دارند.

البته بنا به دلایلی، تعدادی از بازی‌های موبایلی اسکوئر انیکس توسط توسعه‌دهنده دیگری منتشر شده‌اند! با این حال، بازی های ماجراجویی این کمپانی همگی بازی‌های درخور توجهی هستند که معمولا زمان زیادی برای به اتمام رساندن آن‌ها نیاز است. پس اگر به دنبال تعدادی از بهترین بازی های ماجراجویی اندرویدی می‌گردید، کافیست نام Square Enix را در فروشگاه گوگل پلی جستجو کنید.

شما در خصوص لیست بهترین بازی های ماجراجویی اندرویدی گجت نیوز چه نظری دارید؟ اگر فکر می‌کنید جای یک بازی خاص در این لیست خالیست، نام این بازی را در بخش نظرات مطرح کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*