اراضی عباس آباد

همکاری همراه اول با شرکت نوسازی اراضی عباس آباد برای ایجاد اکوسیستم نوآوری و هوشمندسازی

همراه اول به منظور ایجاد اکوسیستم نوآوری و هوشمندسازی، تفاهم نامه همکاری را با شرکت نوسازی اراضی عباس آباد به امضا رسانده است.

امروز همراه اول و شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد، تفاهم نامه همکاری به امضا رساندند. این تفاهم نامه به منظور همکاری در زمینه توسعه اکوسیستم نوآوری و راهکارهای هوشمندسازی اراضی عباس آباد منعقد شده است.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد اراضی عباس آباد به دلیل محل استراتژیک و پتانسیل بالایی که در کشور و تهران بزرگ دارد، برای ایجاد اکوسیستم نوآوری و هوشمندسازی انتخاب شده است. این محل می‌تواند نقش بزرگی به عنوان یک مکان پیشرو در این زمینه ایفا کند.

اهداف همکاری همراه اول با شرکت نوسازی اراضی عباس آباد

از اهداف این تفاهم نامه همکاری می‌توان به ارائه خدمات و فناوری‌های نوین هوشمندسازی و اینترنت اشیا بر بستر تکنولوژی فیبر و 5G، راه‌اندازی مرکز نوآوری و نمایشگاه اختصاصی، بهره‌برداری از پایلوت پروژه‌های هوشمندسازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت ارتباطات سیار ایران جهت ایجاد زیرساخت ارتباطی و داده‌ای اشاره کرد.

بخش دیگری از اهداف این همکاری شامل همکاری در پروژه‌ها و سرویس‌های مکان‌محور، همکاری در زمینه توسعه اکوسیستم نوآوری و هوشمندسازی شهری زمینه‌ساز حضور شرکت‌های دانش بنیان و امکان‌سنجی برای طراحی، ایجاد و بهره‌برداری از مرکز داده، ایجاد باشگاه مشتریان یکپارچه مجموعه اراضی، ایجاد روش‌های نوین پرداخت مالی روی کیف پول و ارائه راهکارهای تبلیغات هوشمند می‌شوند.

رسالت این همکاری مشترک، ایجاد کسب و کارهای جدید و حرکت به سوی هوشمندسازی شهر تهران و سایر شهرهای کشور خواهد بود تا مردم از منافع آن بهره ببرند و زمینه برای تحقق ایران دیجیتال به وجود بیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*