گوشی رول شونده ال جی

ویدیویی از گوشی رول شونده ال جی منتشر شد؛ موبایلی که هیچوقت تولید نشد

ال جی قصد داشت یک گوشی رول شونده را روانه بازار کند؛ ولی با توقف فعالیت کمپانی در بازار موبایل، این پروژه هم نافرجام ماند. در این ویدیو، با گوشی LG Rollable بیشتر آشنا شوید.

اندکی پیش از خروج رسمی LG از بازار موبایل، کمپانی‌ کره‌ای از آمادگی خود برای تولید انبوه یک گوشی هوشمند با نمایشگر رول شونده خبر داد. حتی تیزری از آن در نمایشگاه مجازی CES 2021 هم به نمایش در آمد. حالا کانال یوتیوب Checkout Tech یک ویدیوی هندزآن از گوشی رول شونده ال جی منتشر کرده است.

این ویدیو، دستگاه را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشد و با توجه به عناصر موجود در آن، بعید است گوشی فیک باشد. البته در ویدیو، جزئیات خاصی از مشخصات LG Rollable ارائه نمی‌شود.

چیزی که جلب توجه می‌کند، وجود یک موتور الکتریکی برای باز و بسته کردن صفحه نمایش به صورت کشویی است. در پنل شیشه‌ای عقب هم یک مجموعه دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی دیده می‌شود.

گوشی رول شونده ال جی

بر اساس اطلاعات تایید نشده، قرار بود این یک گوشی 7.4 اینچی با رزولوشن 2428 در 1600 پیکسل باشد. البته وقتی صفحه نمایش جمع می‌شد، سایز آن به 6.8 اینچ کاهش می‌یافت. به هر حال LG Rollable هرگز وارد بازار نشد؛ اما گفته می‌شود کمپانی سازنده تعداد محدودی از آن را به کارکنان خود فروخت.

ناگفته نماند هنگامی که ال جی تصمیم به خروج از بازار گوشی های هوشمند گرفت، به کاربران اطمینان داد که ارائه خدمات و پشتیبانی نرم افزاری از محصولات را تا مدتی ادامه دهد.

طبق وعده‌ی این کمپانی، گوشی های پرچمدار 2019 به بعد، از جمله سری G و V؛ همچنین مدل‌های Velvet و Wing تا سه آپدیت سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. اخیرا فهرستی از مدل‌های قابل بروزرسانی در سه‌ ماهه سوم سال 2022 هم منتشر شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*