دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موتو اج ۳۰ اولترا

این عکس زیبا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی موتو اج ۳۰ اولترا ثبت شده است

عکسی منتشر شده که گفته می‌شود توسط دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی موتو اج ۳۰ اولترا کمپانی موتورولا گرفته شده است. کیفیت را در این تصویر بسنجید.

انتظار می‌رود موتورولا تا یکی دو هفته دیگر از پرچمدار جدید گوشی‌های سری Moto Edge رونمایی کند. ما می‌دانیم که این گوشی به دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ مجهز است. اکنون عکسی منتشر شده که ادعا می‌شود توسط دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی موتو اج ۳۰ اولترا ثبت شده است.

این یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است که از فناوری پیکسل باینینگ ۴ در ۱ استفاده می‌کند. شما می‌توانید با کلیک روی عکس زیر، آن را در ابعاد اصلی مشاهده کنید.

نمونه عکس دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موتو اج ۳۰ اولترا

نیازی به گفتن ندارد که حتی این تصویر با سایز بزرگش هم نمی‌تواند کیفیت اصلی تصویر گرفته شده را به نمایش بگذارد؛ چرا که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که به صورت پیش‌فرض کیفیت تصاویر را می‌کاهد. فناوری پیکسل باینینگ ۴ در ۱ در این دوربین عملکرد بهتری از فناوری پیکسل باینینگ ۹ در ۱ در گوشی‌های مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. یکی از آن‌ها گوشی موتو G200 است که موتورولا اوایل سال جاری میلادی آن را معرفی کرده بود.

انتظار می‌رود گوشی موتورولا Edge 30 Ultra (که در برخی بازارها با نام Edge X30 Pro نیز عرضه می‌شود) با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خودش به صورت پیش‌فرض عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی بگیرد. این نمونه تصویر منتشر شده از دوربین آن حجمی فراتر از ۱۳ مگاپیکسل دارد؛ بنابراین امیدواریم پرچمدار جذاب آینده موتورولا فضای ذخیره‌سازی کافی را برای ذخیره تمام عکس‌های جذابی که با دوربین آن می‌گیرید داشته باشد.