ردمی کی ۵۰ اس پرو

گوشی توانمند ردمی کی ۵۰ اس پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در راه است

گوشی قدرتمند ردمی کی ۵۰ اس پرو شیائومی – Redmi K50S Pro با امکاناتی مثل چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است.

شایعاتی شنیده می‌شود که بر اساس آن شیائومی به زودی از دو گوشی ردمی کی ۵۰ اس پرو و کی ۵۰ اس در چین رونمایی خواهد کرد. ظاهراً Redmi K50S Pro اولین گوشی این کمپانی چینی است که به یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

همانطور که در اسکرین شات زیر می‌بینید، یک افشاگر مطرح به نام Digital Chat Station اطلاعات کلیدی این پرچمدار را منتشر کرده که به حضور چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در زیر قاب آن اشاره می‌کند. اما علاوه بر این، گوشی جدید ردمی از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت حدودی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. او همچنین در بخش کامنت‌های پست خودش به یک کاربر توضیح داده که گوشی موتورولا موتو X30 پرو اولین گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی نخواهد بود.

ردمی کی ۵۰ اس پرو

شیائومی اخیراً گوشی‌های ۱۲ اس، ۱۲ اس پرو و ۱۲ اس اولترا را با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ وارد بازار کرده است؛ بنابراین بعید است بخواهد گوشی دیگری را تحت برند «شیائومی» با این چیپست به بازار عرضه کند. ظاهراً گوشی‌های این خانواده نیز با نام «شیائومی ۱۲ تی» وارد بازارهای جهانی خواهند شد و دو مدل ۱۲ تی و ۱۲ تی پرو، تحت عنوان ردمی کی ۵۰ اس و ردمی کی ۵۰ اس پرو در چین عرضه می‌شوند.

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد گوشی Xiaomi 12T Pro به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز است. این یعنی گوشی Redmi K50S Pro که دقیقاً همین مدل با نامی متفاوت برای بازار چین است هم به همین سیستم دوربین مجهز خواهد بود. در حال حاضر این گوشی موفق به کسب گواهی 3C شده است و این یعنی طی هفته‌های آینده رسماً در چین رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*