چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱

چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱ دقیقاً چه کاری انجام می‌دهند؟

اگر تصاویر گوشی Nothing Phone 1 را در گجت نیوز دیده باشید، احتمالاً این سوال برایتان پیش آمده که چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱ چه کارایی دارند؟ ما در اینجا به پرسش‌های شما پاسخ خواهیم داد.

ناتینگ فون ۱ مثل گوشی میان‌رده معمولی شما نیست. حتی اگر مشخصات فنی و امکانات نرم افزاری آن را در نظر نگیریم، این گوشی با یک قاب پشتی شفاف و نوارهای LED جذابش، از جنس آینده است و با تمام گوشی‌هایی که تاکنون در بازار دیده‌اید فرق دارد. کمپانی ناتینگ چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱ را “Glyph Interface” نامیده است و آن را به عنوان یکی از برجسته‌ترین امکانات اولین گوشی خودش معرفی می‌کند. اما آیا می‌دانید که این نوارهای LED پشتی فقط برای زیبایی دستگاه نیستند؟

بیشتر بخوانید:

۵ ویژگی منحصر به فرد گوشی خاص ناتینگ فون ۱

رابط کاربری Glyph در اصل یک راه منحصر به فردی را برای ارائه اطلاعات به کاربر به وجود آورده است. در واقع ایده‌ای که در پس طراحی این رابط کاربری نوری وجود داشته، این بوده که به کاربر اجازه دهد حتی اگر گوشی را با نمایشگر روی میز قرار داده بود، بتواند بفهمد داخل گوشی چه خبر است.

قابلیت‌های چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱

نوتیفیکیشن‌های تماس

چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱

اول از هر چیزی، این نوارهای LED با این هدف طراحی شده‌اند که اگر شخصی با کاربر تماس گرفتن، الگوی نوری خاصی را به وجود بیاورند. با توجه به شخصی که با شما تماس می‌گیرد، این الگوی نوری می‌تواند متفاوت باشد و رقص نور منحصر به فردی را به نمایش بگذارد.

این به کاربر اجازه می‌دهد حتی اگر گوشی روی سایلنت مود قرار داشت، بفهمد که چه کسی پشت خط است. این ویژگی همچنین می‌تواند به حفظ حریم خصوصی کاربر نیز کمک کند؛ زیرا هیچ کسی نمی‌داند رقص نور روی قاب پشتی گوشی شما به معنای تماس چه کسی است.

نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌ها

چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱

دومین مورد استفاده از چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱، تشخیص نوتیفیکیشن‌های دریافتی توسط برنامه‌های مختلف است. به طور مثال شما می‌توانید الگوهای نوری متفاوتی را برای نوتیفیکیشن‌های ایمیل‌ها، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌های پیام‌رسان‌ها و غیره تعیین کنید.

یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های گوشی Nothing Phone 1، قابلیتی به نام “Flip to Glyph” نام دارد. وقتی این قابلیت فعال شود، با قرار دادن گوشی خود روی میز از سمت صفحه نمایش، به صورت خودکار سایلنت مود فعال شده و فقط نوتیفیکیشن‌های نوری پشتی فعال می‌شوند.

وضعیت شارژ گوشی

چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱

در انتها نیز به یکی از قابلیت‌های جذابی که Glyph Interface در اختیار کاربران گوشی ناتینگ فون می‌گذارد، اشاره خواهیم کرد. وقتی این گوشی را به شارژ بزنید، نوارهای LED پشتی می‌توانند وضعیت باتری گوشی را به نمایش بگذارند. همین وضعیت در مورد استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس نیز صدق می‌کند. ضمن اینکه میزان روشنایی چراغ‌های پشتی این گوشی جذاب به راحتی قابل تنظیم هستند.

چراغ های پشتی ناتینگ فون ۱

در مجموع Glyph Interface چیزی بیش از یک چهره زیبا به گوشی ناتینگ فون می‌دهد. این می‌تواند یک استفاده متفاوت از قاب پشتی در گوشی‌های هوشمند باشد. حالا این که آیا ایده کمپانی ناتینگ با استقبال عمومی مواجه خواهد یا خیر، بحث دیگری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*