دنیای حیوانات با فتوشاپ

خلق تصاویری بسیار دیدنی از دنیای حیوانات با فتوشاپ

با ترکیب حیوانات در فتوشاپ موجودات جدیدی خلق شده‌اند که در این جا تعدادی از آن‌ها را برای شما آورده‌ایم. برای مشاهده آن‌ها با ما همراه باشید.

ما عاشق دیدن تصاویر بسیار دیدنی و عجیب هستیم که توسط استادان فتوشاپ خلق شده‌اند. از این رو هنگامی که در Reddit به قسمتی که برای ایجاد حیوانات ترکیبی اختصاص داده شده بود برخوردیم، بسیار جذب آن شدیم.

این عکس‌ها دنیایی را به تصویر می‌کشند که در آن هر حیوان یا موجودی ممکن است با ادغام یک یا چند گونه مختلف با هم، نژادهای جدیدی را ایجاد کنند. این تصاویر خنده دار، جذاب و تامل برانگیزند، برای مشاهده آن‌ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

۱- شیر موش خرمایی

فتوشاپ حیوانات

با نگاه به این تصویر بنظر می‌رسد که این جانور بامزه فقط از زندگی لذت می‌برد. به طوری که روی یک صخره نشسته، باد در میان یال باشکوهش می‌وزد و خورشید روی خز نرمش می‌تابد. این تصویر می‌تواند درس بزرگی به ما انسان‌ها بدهد، موجودی آرام که بهترین شکل زندگی می‌کند بدون آنکه نگرانی در دنیا داشته باشد.

۲- کروکودیل خرسی

فتوشاپ حیوانات

ما در این لیست حیوانات عجیب و غریب زیادی که با فتوشاپ خلق شده‌اند را می‌بینیم، اما این مورد یکی از بانمک‌ترین مواردیست که با آن مواجه می‌شویم. قدرت و خوی وحشی گری یک خرس و یک کروکودیل با هم ترکیب شده و به طور عجیبی یک جانور خندان و خوشحال شکل گرفته است. مطمئنا در دنیای واقعی هرگز با چنین موجودی روبرو نخواهیم شد.

۳- زاغ نهنگی

فتوشاپ حیوانات

در بین این تصاویر حیوانات خلق شده با فتوشاپ، زاغ کوچکی را می‌بینیم که دندان‌هایش شبیه به نهنگ است. طبق اثر The Birds (پرندگان) آلفرد هیچکاک اگر پرندگان نهنگ‌های قاتل بودند، بسیار وحشتناک می‌شد.

۴- وزغ جوجه تیغی

فتوشاپ حیوانات

این وزغ خارپشت کوچک در عین حال که پشتش تیغ دارد، لزج هم هست! احتمالا همین باعث می‌شود که شانس بیشتری برای زنده ماندن در طبیعت داشته باشد و با زبان درازی که دارد حتی می‌تواند در تمیزی خود شانس بیشتری داشته باشد. برخی از این موجودات ترکیبی ممکن است زندگی بهتری نسبت به موجودات واقعی داشته باشند.

۵- جغد ببری

فتوشاپ حیوانات

در میان فتوشاپ حیوانات ترکیب آن‌ها با جغد خروجی جالبی دارد. آن‌ها هم به نوعی وحشتناک هستند و هم بسیار باشکوه!

۶- الاغ شرک

فتوشاپ حیوانات

چه می‌شد اگر الاغ کارتون شرک فقط یک الاغ واقعی نبود، بلکه یک حیوان ترکیبی با یک موجود دیگر بود؟ دنیایی که این الاع در آن وجود دارد و مکالمات جالبی که می‌توانید با آن داشته باشید را تصور کنید.

۷- فیل گربه‌ای

فتوشاپ حیوانات

ما معمولا عادت داریم که گربه‌ها را در حال بازیگوشی ببینیم، اما آیا اگر گربه با حیوان بزرگی مثل فیل ترکیب می‌شد باز هم این بازیگوشی جالب بود؟ قطعا بسیار وحشتناک بنظر می‌رسید. در میان تصاویر فتوشاپ حیوانات این تصویر هم یکی از عجیب‌ترین‌هاست.

۸- گربه‌ی عنکبوتی

فتوشاپ حیوانات

شاید برخی از شما به طور کلی از خود عنکبوت نترسید، اما ترکیبش با گربه از طریق فتوشاپ جانور بسیار وحشتناکی را خلق کرده است. موهای بلند، خشمگین، توانایی میو میو کردن و جهش در فاصله‌های طولانی می‌تواند دلایل وحشتناک شدن این جانور ترکیبی باشد.

۹- پاندای اورانگوتانی

فتوشاپ حیوانات

برخی از این حیوانات فتوشاپ شده به قدری بانمک شده‌اند که دوست داریم آن‌ها را نوازش کنیم. بی‌شک دیدن تصویر این پاندا که صورت آن به شکل اورانگوتان است لبخند را به لبان ما می‌آورد.

قیافه‌ی آرام که با رضایت خاطر به دور دست‌ها نگاه می‌کند، شاید در حال خیال پردازی در مورد شاخه بامبو یا موز است. هر چه هست تصویر جالب و بانمکی را از این حیوان ترکیبی ساخته است.

۱۰- عنتر پرنده

فتوشاپ حیوانات

یکی از موجودات ترکیبی دیگری که از خطرناکی و وحشی‌گری عنترها کم کرده اما پرندگان را کمی ترسناک می‌کند، این ترکیب است. خمیازه این حیوان هنگام چرت زدن تصویر بسیار بامزه‌ای از آن ساخته است.

۱۱- خرچنگ گورکن

فتوشاپ حیوانات

ما علاوه بر اینکه دوست داریم چگونگی ظاهر این موجودات را در صورت واقعی بودنشان تصور کنیم، بلکه دوست داریم بدانیم که اگر وجود داشتند چگونه حرکت و زندگی می‌کردند.

۱۲- گربه پنگوئن

فتوشاپ حیوانات

مطمئن نیستیم که میزان موی گربه برای این جانور کوچک بامزه که در میان برف سنگین قطب زندگی می‌کند کافیست یا نه. اما تصویر آن‌ها کنار هم موجود جالب و بانمکی را خلق کرده است. پنگوئن‌ها هرگز تا این حد بامزه و خواستنی بنظر نمی‌رسیدند.

۱۳- گربه آفتاب پرست

فتوشاپ حیوانات

دنیایی را تصور کنید که در آن گربه‌ی شما می‌تواند با رنگ محیط اطراف خود ترکیب شود و در عین حال چشم‌های عجیب و غریبی دارد که می‌توانند به هر سمت و جهتی بچرخند. ما نمی‌دانیم که این تصور ترسناک خواهد بود یا خنده دار، اما این را می‌دانیم که این موجود فتوشاپ شده به شدت می‌تواند بازیگوش باشد.

۱۴- اردک‌های موزی

فتوشاپ حیوانات

در لیست فتوشاپ حیوانات با دیگر موجودات، این بار ترکیب یک میوه خوراکی با یک حیوان را می‌بینیم. در این تصویر جوجه اردک‌ها با موز ترکیب شده و موجود بامزه‌ای را خلق کرده‌اند.

۱۵- خرس زرافه‌ای

فتوشاپ حیوانات

در اینجا ترکیب یک خرس و زرافه را می‌بینید، بنظر می‌رسد که این خرس در ابتدا یک خرس قطبی بوده که ترکیب آن با زرافه آن را به این رنگ درآورده، در هر صورت این رنگ جدید آن را در میان برف‌ها به خوبی استتار نمی‌کند. اما ترکیب جالب و بامزه‌ای را ایجاد کرده است.

۱۶- جغد‌های گرگی

فتوشاپ حیوانات

از دیگر حیوانات فتوشاپ شده در این لیست تصویر جغد است که با گرگ ترکیب شده و موجود ترسناک و خشنی را خلق کرده است.

۱۷- پلنگ جغد برفی

فتوشاپ حیوانات

در اینجا ترکیب دیگری از جغد با حیوان دیگری را مشاهده می‌کنید. این موجود کوتاه قد و خنگ به طرز عجیبی شگفت انگیز است و به اندازه‌ی حیوانات اصلی که در آن ترکیب شده‌اند، باشکوه است.

۱۸- اسب دریایی دایناسوری

فتوشاپ حیوانات

احتمالا این مورد یکی از افراطی‌ترین ترکیب‌های لیست ماست. اسب‌های دریایی معمولا جانوران خطرناکی نیستند، اما ترکیب آن با دایناسور از طریق فتوشاپ آن را به حیوانی وحشتناک و خطرناک تبدیل کرده است.

۱۹- فیل پروانه‌ای

فتوشاپ حیوانات

فیل‌های پیر خاکستری رنگ هستند و ضعیف و کسل کننده بنظر می‌رسند. اگر جای گوش‌های بی‌حالت و بزرگ این فیل‌ها را بال پروانه‌های رنگارنگ تصور کنید چیز شگفت انگیزی خواهد شد.

۲۰- سگ خرگوشی

فتوشاپ حیوانات

این حیوان ترکیبی کوچک که پشم آن به صورت کرکی است و به جمع آوری و جابجا کردن چوب‌ها در جنگل علاقه دارد بسیار موجود دوست داشتنی و بامزه‌ای بنظر می‌رسد. یک سگ کوچولوی زیبا که با خرگوش ترکیب شده و بنظر جالب می‌رسد، اما کنترل آن در پیاده‌روی بسیار سخت است.

۲۱- گوریل گورخری

فتوشاپ حیوانات

این حیوان خلق شده با فتوشاپ نه تنها با شکوه و زیبا بنظر می‌رسد، بلکه نسبت به دنیای واقعی حیوان‌های ترکیب شده در آن آرام‌تر است. در تصویر این حیوان عجیب ترکیبی یک گوشوار طلایی رنگ که به گوش آن آویزان است را می‌بینیم.

۲۲- پنگوئن سگی

فتوشاپ حیوانات

گرچه ممکن است ترکیب پنگوئن با گربه موجودی بانمک و خواستنی بسازد، اما در اینجا می‌بینیم که ترکیب آن با سگ نیز حیوانی جالب و شگفت انگیز خلق کرده است.

۲۳- مرغ ماری

فتوشاپ حیوانات

Snaken که ترکیب نام‌های Snake (مار) و Chicken (مرغ) است، هر چقدر که باشکوه بنظر برسد به همان اندازه وحشتناک هم هست.

۲۴- خرگوش پرنده

فتوشاپ حیوانات

دنیایی را تصور کنید که در آن پرندگان به جای داشتن پر به این صورت کرکی و پرزدار بودند. سوال جالبی که برای یکی از کاربران پیش آمده این بود که آیا اگر این ترکیب واقعا وجود داشت، این خرگوش باید به وسلیه‌ی گوش‌های خود پرواز می‌کرد؟ پاسخ دقیق را نمی‌دانیم اما برای جواب این سوال اول باید پرواز کردن آن را می‌دیدیم تا میفهمیدیم.

۲۵- نهنگ کرگدنی

فتوشاپ حیوانات

یکی از دیگر حیوانات فتوشاپ شده‌ی لیست ما این ترکیب است که اگر واقعی بود بنظر می‌رسید که سلطان دریا باشد. مطمئنا این شاخ غول پیکر هنگام شکار غذا و سایر حیوانات کوچک دریایی باعث شکست او و در امان ماندن آن موجودات می‌شد. این ترکیب باشکوه و زیبا خیلی دلچسب و بانمک بنظر نمی‌رسد.

۲۶- اختاپوس کروکودیلی

فتوشاپ حیوانات

این موجود فتوشاپی عجیب و غریب که بسیار شاد بنظر می‌رسد در حد تصویر جالب است و قطعا ما نمی‌خواهیم که با واقعی آن روبرو شویم. همین که یک درگیری با تمساحی با آن‌ همه دندان و تعداد زیادی دست و پا را تصور کنیم میزان وحشتناک بودن آن را خواهیم فهمید.

۲۷- گورخر و بیسکویت اوریو

فتوشاپ حیوانات

آیا تا به حال نگاه کردن به یک گورخر برایتان تا این حد جذاب و خوشمزه بنظر رسیده است؟ نه! اما قطعا اکنون با دیدن این تصویر نظرتان عوض می‌شود، به خصوص اگر از طرفداران بیسکویت‌های اوریو باشید. قسمت‌های تیره این حیوان بیسکویت‌ها و قسمت‌های سفید رنگ پوست گورخر کرم‌های بین آن هستند.

۲۸- قورباغه‌ی اردکی

فتوشاپ حیوانات

اگر به این تصویر خوب نگاه کنید میبینید که در آن یک قورباغه و یک اردک با هم ترکیب شده و این موجود عجیب و غریب را خلق کره‌اند. از توانایی‌های این حیوان جدید احتمالا می‌توان جهش قوی به ارتفاعات، پرواز و شناور ماندن روی آب همراه با صدای قور قور بلند وحشیانه را تصور کرد.

۲۹- ترکیب نان و روباه

فتوشاپ حیوانات

چه می‌شد اگر روباه‌های وحشی همانند یک نان خوشمزه برش داده می‌شدند؟ احتمالا دیگر نسل آن‌ها در طبیعت وجود نداشت.

۳۰- ترکیب شیر ماهی با کاموا (Woolrus)

فتوشاپ حیوانات

این ترکیب جزو جالب‌ترین حیوانات فتوشاپ شده این لیست است، نه بخاطر کیفیت فتوشاپ بالای آن، بلکه بیشتر به دلیل ادغام نام Walrus (شیرماهی) و Wool (کلاف، کاموا)! این دو کلمه با هم ترکیب شده و در نهایت کلمه‌ی Walrus را ایجاد کرده‌اند که بسیار خلاقانه است.

۳۱- فیل عقابی

فتوشاپ حیوانات

ما شرط می‌بندیم که دامبو (شخصیت کارتونی) گوش‌های بلند و باشکوهی که مانند بال‌های عقاب است را دوست داشته باشد. این گوش‌های بال عقابی به بچه فیل دیزنی کمک می‌کرد تا بتواند با مهربانی و ذوق بیشتری در این کارتون به اطراف پرواز کند.

۳۲- بز گربه‌ای Coat

فتوشاپ حیوانات

این موجود کوچک پرزی بسیار بامزه بنظر می‌رسد، اما با توجه به دردسر و مشکلاتی که گربه‌ها دارند، وجود چنین موجود ترکیبی و عجیبی در منزل خیلی جالب و سرگرم کننده بنظر نمی‌رسد. تصور کنید که گربه کوچکتان مدام با شاخ‌هایش به شما ضربه وارد می‌کند و شما در حالی که مشغول غذا پختن یا کارهای روزمره خود هستید، از دست آن فرار می‌کنید.

۳۳- ترکیب شخصیت عروسکی Gonzo با ماهی

فتوشاپ حیوانات

تصور کنید که شخصیت عروسکی گونزو که یکی از شخصیت‌های خنگ و ابله برنامه کودک عروسکی Muppets بود با یک ماهی ترکیب شده و یک موجود جدید و خنده داری را خلق کرده است.

۳۴- زرافه لاک پشتی Girtle

فتوشاپ حیوانات

در میان حیوانات فتوشاپ شده تصویری را می‌بینیم که در آن موجود جدیدی به نام Girtle در حال شنا در آب است و پوست آن به شکل پوست زرافه است. همان طور که از نامش پیداست این حیوان مخلوطی از Turtle (لاک پشت) و Giraffe (زرافه) است. موجودی که برای رسیدن به شکار خود در اعماق دریا و در میان مرجان‌ها نیاز به گردنی دراز دارد.

۳۵- پرنده خرسی

فتوشاپ حیوانات

بنظر می‌رسد که خرس‌ها ویژگی‌هایی دارند که هنگام ترکیب آن‌ها با حیوانات دیگر موجودات عجیب و غریب و شگفت انگیزی خلق می‌شود. به عنوان مثال در اینجا یک خرس سیاه با یک پرنده سیاه ترکیب شده و این جانور جالب را خلق کرده‌اند.

۳۶- ترکیب روتوایلر با خرس

فتوشاپ حیوانات

از بین تصاویر حیوانات فتوشاپ شده به تصویر ترکیبی یک خرس با سگ روتوایلر برخورد کردیم که با این ترکیب حیوان جدید ایجاد شده بسیار خطرناک‌تر بنظر می‌رسد، چنان این حیوان وحشی را با این نژاد از سگ ترکیب کرده‌اند که انگار روتلوایر ها به اندازه کافی ترسناک نیستند!

۳۷- ترکیب سینه سرخ با تامارین (نوعی میمون)

فتوشاپ حیوانات

 

ترکیب سینه سرخ با یک تامارین حیوان ترکیبی جالب و بامزه‌ای را به وجود آورده است. اما متاسفانه تامارین یک گونه در معرض خطر انقراض است که تنها چند هزار تا از آن در جهان باقی مانده است.

 

۳۸- آفتاب پرست توکان (نوعی دارکوب)

فتوشاپ حیوانات

با آن که فکر نمی‌کردید آفتاب پرست می‌تواند رنگارنگ شود، شخصی به وسیله فتوشاپ آن‌ را با توکان که نوعی پرنده رنگی رنگی است ترکیب کرد. بنظر می‌رسد قسمت سر آن کمی سنگین شده باشد، اما چیز جالبی از آب درآمده است.

۳۹- گلدن رتریور و فک دریایی

فتوشاپ حیوانات

به این حیوان بامزه‌‌ای که با فتوشاپ خلق شده نگاه کنید، بسیار مهربان و بامزه بنظر می‌رسد. احتمالا ترکیب این دو حیوان موجودی را به وجود آورده که شناگر بسیار ماهریست و در درآوردن توپ از آب نیز مهارت زیادی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*