گوشی روسی BQ 6868L Wide

گوشی روسی BQ 6868L Wide با طراحی متفاوت معرفی شد

گوشی روسی BQ 6868L Wide با امکانات و طراحی جذاب و متفاوت، در عین حال قیمت مناسب معرفی شد. احتمالاً این گوشی وارد بازار ایران هم می‌شود.

برند تولیدکننده لوازم الکترونیکی روسیه‌ای BQ از گوشی هوشمند جدید خودش رونمایی کرد. گوشی روسی BQ 6868L Wide امکانات جالب توجهی را علیرغم قسمت مناسبش ارائه می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به یک نمایشگر بدون فریم بزرگ، باتری بزرگ، حافظه مناسب و یک طراحی متفاوت و اصیل اشاره کرد. این یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید با قیمت حدود ۱۴۰ دلار تهیه کنید.

گوشی روسی BQ 6868L Wide چه در چنته دارد؟

این گوشی روسیه ای از یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی فریم‌لس با پنل IPS، رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و نسبت ۲۰ به ۹ برخوردار است. در بالای این نمایشگر حفره‌ای قرار گرفته که از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی روسی BQ 6868L Wide

قاب پشتی این دستگاه جنس و طرح منحصر به فردی دارد و در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و گرافیتی تولید خواهد شد. زیر قاب این گوشی چیپست Unisoc Tiger T310 نهفته است. این یک تراشه ۱۲ نانومتری است که در مقایسه با دیگر تراشه‌های ۸ هسته‌ای هم رده‌اش که در زیر قاب گوشی های چینی قرار دارند، ۲۰ درصد مصرف انرژی کارآمدتری دارد. این تراشه با پیکربندی‌های حافظه متفاوتی همراه می‌شود. یکی از آن‌ها ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه حافظه و دیگری ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه دارد. هرچند با یک کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توانید آن را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید.

ظرفیت باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که با توجه به سخت افزار کم مصرف گوشی، کافی به نظر می‌رسد. روی این گوشی همچنین اندروید ۱۱ گوگل نصب شده و از یک حسگر اثر انگشت و اسلات سیم کارت LTE برخوردار است. در پشت آن هم شاهد حصور یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که حالت‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری فول اچ‌دی را ارائه می‌کند.

گوشی روسی BQ 6868L Wide

در نهایت باید به قیمت این گوشی اشاره کنیم که در نسخه ۳۲ گیگابایتی ۱۴۰ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی هم ۱۴۹ دلار است.

درباره برند روسیه‌ای BQ

BQ یک برند روسیه‌ای حوزه فناوری و تولیدکننده لوازم الکترونیکی است که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد. محصولات اصلی این کمپانی را گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند، لوازم خانگی و تبلت‌های ارزان قیمت و میان‌رده تشکیل می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*