مسخره کردن لایت کوین توسط شیبا اینو

جنگ بین رمزارزها بالا گرفت؛ شیبا اینو مسخره کرد، لایت کوین پاسخ داد‍!

توسعه‌دهنده ارشد ارز دیجیتال شیبا اینو، رمز ارز لایت کوین – LTC را مسخره کرده است. اما توسعه‌دهندگان Litecoin هم پاسخش را داده‌اند!

شییتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه دهنده ارشد و یکی از اصلی‌ترین نام‌هایی که در پشت پروژه ارز دیجیتال شیبا اینو قرار دارد، اخیراً به صفحه تجاری رسانه بلومبرگ پیشنهاد کرده که نام لایت کوین (LTC) را از بین گزینه‌های پرداخت در کنار بیت کوین و اتریوم بردارد. در این بین لایت کوین هم ساکت ننشسته و با گفتن این حرف که لایت کوین باید بالاتر از دو گزینه دیگر این فهرست باشد، پاسخ کوساما را داده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی آینده درخشان برای شیبا اینو؛ 12 ماه طلایی برای ارز دیجیتال شیبا

لایت کوین برای نخستین بار در دهه ۲۰۱۰ میلادی به محبوبیت رسید، اما اکنون لایت LTC هم مثل EOS و XRP به عنوان یک زامبی کوین شناخته می‌شود. در حالی که زمانی لایت کوین یکی از سه ارز دیجیتال برتر بازار محسوب می‌شود، اکنون CoinMarketCap آن را با ارزش بازار ۳.۹ میلیارد دلاری، در رتبه بیستم قرار داده است.

مسخره کردن لایت کوین توسط شیبا اینو

بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال معتقدند که این نزول محبوبیت به خاطر تقاضای بسیار کم کاربران در سرمایه‌گذاری روی پروژه بلاک چین لایت کوین و خرید توکن LTC است. علیرغم اینکه همچنان به توسعه ادامه می‌دهد، فعالیت‌های ماینینگ و مباحث مطرح شده نشان می‌دهد که این رمزارز هرگز نتوانسته از زیر سایه رقبای موفق‌ترش خارج شود. ارزهای دیجیتال دیگری مثل شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) یا سولانا (SOL) طی یکی دو سال اخیر با استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی و بهره‌گیری از تبلیغات در سطح جهانی، از لایت کوین جلوتر افتاده‌اند.

لیاقت لایت کوین بیشتر از مسخره شدن نیست!

اما اکثر کاربران نمی‌دانند که لایت کوین برخلاف رقبایی مثل سولانا هرگز دست از کار نکشیده و همچنان به فعالیتش ادامه می‌دهد. Litecoin همچنین با موفقیت از افزونه MimbleWimble رونمایی کرده که به آن اجازه می‌دهد با پنهان کردن نام فرستنده و تعداد توکن‌های ارسال شده، حریم خصوصی را بهبود ببخشد؛ هرچند این کار برایش هزینه‌هایی را در بر داشته و اکنون مشهورترین صرافی ارز دیجیتال کره‌ای، نام این رمزارز را از خدمات خودش حذف کرده است.

تخمین ارزش بازار ۳.۹ میلیارد دلاری برای LTC بسیار ناچیز است. زیرا این پروژه کریپتو در طول زمان خودش را ثابت کرده است. ولی به نظر می‌رسد که تیم توسعه دهنده آن در بازاریابی و مثبت کردن ذهنیت معامله‌گران برای سرمایه‌گذاری موفق ظاهر نشده است؛ اگر اینگونه نبود، الان نامش جزو زامبی کوین ها قرار نمی‌گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*