ارز شیبا اینو

تعداد هولدرهای ارز دیجیتال شیبا اینو با وجود ریزش قیمت شدیدا در حال افزایش است

اگرچه ارز دیجیتال Shiba Inu از سقف تاریخی آن نزدیک به 87 درصد ریزش داشته است، اما تعداد هولدرهای شیبا اینو با سرعتی زیاد در حال افزایش است.

شیبا اینو را محبوب‌ترین میم کوین بازار می‌شناسند. این ارز دیجیتال در سال 2021، زمانی که دوج کوین (اولین میم کوین) به خاطر حمایت‌های همه جانبه ایلان ماسک در حال رشد بود، عرضه شد و خود را ورژن بهتری نسبت به آن معرفی کرد. اگرچه با توجه به موفقیت دوج کوین تعداد بسیار زیادی میم کوین ساخته شد تا از روی خوش بازار به این دسته رمز ارزها سواری بگیرند، اما هیچ کدام به اندازه شیبا اینو موفق نبود. اکنون می‌بینیم تعداد هولدرهای شیبا اینو با وجود ریزش شدید قیمت همچنان با سرعتی بالا در حال افزایش است.

میم کوین‌ها با الهام از جک‌های تصویری اینترنتی و رویدادهای فعلی ساخته می‌شوند و متکی بر جوامع آنلاین و اینفلوئنسرها هستند. به عنوان نمونه اولیه مورد، دوج کوین، صرفا برای شوخی با بیت کوین متولد شد و در ادامه جامعه‌ای بزرگ از کاربران در شبکه اجتماعی ردیت به آن پر و بال دادند. سال میلادی گذشته ایلان ماسک شروع به حمایت از Dogecoin کرد و زمینه‌ساز ظهور تعداد زیادی ارز مشابه آن شد. اگرچه حدود سه هفته قبل به خاطر شکایت سرمایه گذاران از پدر معنوی دوج کوین ایلان ماسک تحت پیگرد قضایی قرار گرفت، اما او اخیرا تاکید کرد هر جای ممکن از دوج کوین حمایت خواهم کرد!

میم کوین‌ها، نظیر محبوب‌ترین آن‌ها یعنی دوج کوین و شیبا اینو، هیچ کاربرد و هدف خاصی ندارند. این در حالی است که بزرگترین پروژه‌های رمز ارزی نظیر بیت کوین، اتریوم، کاردانو، سولانا، بایننس کوین و بقیه هدفی بزرگ را دنبال می‌کنند و به دنبال حل مشکلات دنیای واقعی هستند. با این حال، سرمایه گذاران حتی در بازار نزولی نیز از آن‌ها دست بردار نیستند. افزایش شدید تعداد هولدرهای شیبا اینو گواهی بر این ادعا است!

تعداد هولدرهای شیبا روزانه هزار عدد بیشتر می‌شود

روز قبل گفتیم طبق بررسی شرکت Morning Consult، دوج کوین و شیبا اینو جزو ۱۰ ارز دیجیتال محبوب بازار هستند! این یعنی حتی در بازار نزولی چیزی از علاقه سرمایه گذاران به این دو رمز ارز کم نشده است.

بررسی وب سایت etherscan نشان داد تعداد آدرس‌های جدید و فعال ارز دیجیتال Shiba هر روز سقف جدیدی ثبت می‌کند. به طور متوسط روزانه هزار کیف پول جدید اقدام به خرید شیبا اینو می‌کنند. این در حالی است که رمز ارز نام برده از سقف قیمت تاریخی آن چیزی حدود 87 درصد سقوط کرده است. بر اساس آخرین آمار، اکنون تعداد آدرس‌های فعال Shiba در شبکه اصلی آن یعنی اتریوم 1,198,290 عدد است.

تعداد هولدرهای شیبا در شبکه اتریوم

اگر تعداد هولدرهای شیبا اینو در شبکه بایننس اسمارت چین را نیز در نظر بگیریم (826,075 عدد)، اکنون آدرس‌های فعال محبوب‌ترین میم کوین بازار ارز دیجیتال بیشتر از 2 میلیون است.

تعداد هولدرهای شیبا در شبکه بایننس

اگرچه قیمت هر واحد توکن Shiba Inu تا امروز از سقف تاریخی آن 87 درصد پایین‌تر آمده است، اما همچنان توانسته جایگاه خود را بین برترین رمز ارزهای بازار حفظ کند؛ بر اساس مارکت کپ (کل سرمایه در گردش)، اکنون شیبا اینو در رتبه 14 بازار و بالاتر از ارزهای دیجیتال قدرتمندی نظیر آوالانچ، پالیگان، لایت کوین، یونی سواپ، چین لینک و استلار قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*