جک J4 جدید

جک J4 جدید با امکانات بیشتر به زودی در ایران

جک J4 جدید با امکانات بیشتر به زودی توسط کرمان موتور در ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه جدید جک جی 4 آشنا خواهیم شد.

شرکت کرمان موتور به عنوان عرضه‌کننده محصولات جک در بازار ایران قصد دارد نسخه ارتقا پیدا کرده سدان جک جی 4 را با امکانات بیشتر در راستای سیاست‌های ملی استاندارد ایران تولید و به بازار عرضه کند. کرمان موتور نسخه جدید جک J4 را در شهوریورماه امسال با تجهیزات ایمنی بیشتر جایگزین نسخه فعلی خواهد کرد.

مشخصات جک J4 جدید

طبق اعلام کرمان موتور، نسخه جدید جک J4 به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی یا همان سیستم ESC مجهز خواهد شد که باید آن را یکی از مهم‌ترین تجهیزات ایمنی این خودرو در نسخه جدید دانست. این سیستم مانع از انحراف خودرو شده و از تصادفات به میزان چشمگیری جلوگیری خواهد کرد. در واقع نقش این سیستم در افزایش ایمنی خودرو باعث شده تا بسیاری از کشورها آن را به یک استاندارد اجباری تبدیل کنند.

جک J4 جدید

ارتقای ترمزها به عنوان یکی دیگر از تغییرات جدید جک J4 محسوب می‌شود. در واقع سیستم ترمز این خودرو در نسخه فعلی در چرخ‌های عقب از نوع کاسه‌ای بود، اما در نسخه جدید به نوع دیسکی ارتقا پیدا کرده تا اکنون تمام چرخ‌های این خودرو به ترمزهای دیسکی مجهز شوند؛ تغییر مهمی که باعث افزایش ایمنی این سدان می‌شود. همچنین این تغییر باعث خنک‌کاری بهتر و کوتاه‌تر شدن زمان عکس‌العمل سیستم به فرمان‌های راننده خواهد شد.

چراغ‌های روشنایی در روز یا چراغ‌های دی لایت به عنوان یکی از اصول ایمنی در خودروها محسوب می‌شوند و به همین دلیل کرمان موتور نیز جک جی 4 را به چراغ روز مجهز کرده است. ضمن این که این سدان اکنون از سیستم راهنمای نشانگر تعویض دنده یا GSI نیز بهره می‌برد.

جک J4 جدید

گفتنی است کرمان موتور تمام این تغییرات جدید برای سدان جک جی 4 را طبق استانداردهای روز و سیاست‌های ملی استاندارد ایران در نظر گرفته است تا هم امنیت این خودرو افزایش پیدا کند و هم مشتریان از این محصول رضایت بیشتری داشته باشند. نسخه جدید جک جی 4 در شهریورماه به عنوان جایگزین نسخه قبلی روانه بازار می‌شود.