تویوتا لندکروزر

تبدیل تویوتا لندکروزر جدید به یک پیکاپ دو کابین بی‌ریخت + عکس

یک شرکت استرالیایی تویوتا لندکروزر جدید را به یک پیکاپ دو کابین تبدیل کرد. در ادامه با فرایند تبدیل تویوتا لندکروزر سری 300 جدید به یک پیکاپ وانت آشنا خواهیم شد.

شرکت Creative Conversions که در کوئینزلند استرالیا مستقر است به تازگی پروژه‌ای را آغاز کرده که طبق آن می‌توان تویوتا لندکروزر جدید را به یک پیکاپ دو کابین ویژه حمل بار و یدک کشی تبدیل کرد. در واقع آن دسته از مالکان تویوتا لندکروزر که فضای کابین و بار این شاسی بلند را کافی نمی‌دانند، با مراجعه به این شرکت استرالیایی می‌توانند شاسی بلند ژاپنی خود را به یک پیکاپ دو کابین تبدیل کنند.

جزئیات تبدیل تویوتا لندکروزر جدید به پیکاپ دو کابین

تویوتا لندکروزر

فرایند تبدیل تویوتا لندکروزر سری 300 به یک پیکاپ دو کابین پیچیده است؛ چرا که برای تبدیل یک شاسی بلند به پیکاپ دو کابین باید فاصله محوری آن نیز افزایش پیدا کند تا برای محفظه بار فضای مناسبی فراهم شود. از این رو مالکان لندکروزر برای تبدیل شاسی بلند خود به یک پیکاپ دو کابین ویژه یدک کشی و حمل بار باید هزینه زیادی را صرف کنند.

تویوتا لندکروزر

طراحان این شرکت در ابتدا بخش عقب لندکروزر را جدا می‌کنند تا به شاسی فریم نردبانی آن دسترسی پیدا کنند. در ادامه با بریدن شاسی فاصله محوری خودرو را از 700 به 800 میلی‌متر افزایش خواهند داد. سپس یک پانل سفارشی به بخش عقب اضافه می‌کنند و شیشه عقب نیز همانند شیشه عقب وانت‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تویوتا لندکروزر

طراحان در این فرایند کابین اصلی لندکروزر را حفظ خواهند کرد، اما فضای پشت ردیف دوم به طور کامل حذف می‌شود تا بتوان محفظه بار را ایجاد کرد. هرچند دیگر مالکان به فضای بار مدل شاسی بلند دسترسی نخواهند داشت، اما قسمتی که از قوس چرخ‌های عقب طی این فرایند به فضای ذخیره اشیا تبدیل خواهد شد تا مالکان بتوانند ابزارهای مختلف خود را در آن قرار دهند. ضمن این که امکان حمل لاستیک زاپاس فول سایز نیز وجود خواهد داشت.

تویوتا لندکروزر

وزن مجاز این خودرو نیز از 3500 تا حداکثر 4495 کیلوگرم قابل افزایش است و ظرفیت یدک کشی این پیکاپ حدود 3500 تا 4200 کیلوگرم خواهد بود. البته کمتر کسی تویوتا لندکروزر سری 300 را به یک پیکاپ تبدیل خواهد کرد؛ چرا که این شاسی بلند گران‌قیمت بوده و مشتریان برای خرید آن باید مدت زیادی را منتظر بمانند، اما به طور کلی نتیجه کار نیز جالب توجه بوده و مشتریان به یک پیکاپ نسبتا بی ریخت دسترسی پیدا خواهند کرد.

toyota land cruiser

تویوتا لندکروزر سری 300 پس از این که به یک پیکاپ تبدیل شد، همانند نسخه مدرن پیکاپ وانت تویوتا لندکروزر سری 70 به نظر می‌رسد. طبق اعلام Creative Conversions، این شرکت تاکنون دو دستگاه شاسی بلند لندکروزر را به پیکاپ تبدیل کرده و 5 دستگاه دیگر نیز طبق درخواست مالکان به زودی به پیکاپ تبدیل خواهند شد.

toyota land cruiser

فرایند تبدیل لندکروزر به نسخه پیکاپ برای مالکان حدود 39 هزار و 200 دلار هزینه به همراه خواهد داشت. ضمن این که قیمت تویوتا لندکروزر نیز حدود 60 هزار و 500 دلار است. با وجود این که نسخه پیکاپ لندکروزر از تویوتا هایلوکس گران‌تر است، اما مالکان به یک پیکاپ قدرتمندتر و بزرگ‌تر دسترسی پیدا خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*