رنو آرکانا 2023

رنو آرکانا 2023 ، شاسی بلند خوش استایل و ارزان قیمت فرانسوی معرفی شد

رنو آرکانا 2023 در راه است. این شاسی بلند فرانسوی از ظاهر جذابی بهره می‌برد و می‌تواند جایگزین ارزان‌تر بی ام و ایکس 6 باشد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید رنو آشنا خواهیم شد.

شرکت رنو فرانسه قصد دارد خودرو رنو آرکانا 2023 را طی یک فیس لیفت میان‌دوره‌ای در قالب یک شاسی بلند کوپه روانه بازار کند. این شاسی بلند فرانسوی اکنون در مدل فیس لیفت از ظاهری جذاب‌تر بهره می‌برد و می‌تواند به جایگزین ارزان‌تر بی ام و ایکس 6 تبدیل شود.

مشخصات رنو آرکانا 2023

رنو آرکانا 2023

طراحان رنو در فیس لیفت میان‌دوره‌ای برای آرکانا جلوپنجره و چراغ‌های جدیدی را در نظر گرفتند. در نمای عقب نیز شاهد چراغ‌های جدیدی هستیم که به یکدیگر متصل شدند و در وسط آنها لوگو رنو خودنمایی می‌کند. طراحان در زیر چراغ‌ها نیز نام Arkana را درج کرده‌اند.

رنو آرکانا 2023

طبق شنیده‌ها محصول جدید رنو فرانسه در ابتدای سال 2023 در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد و قرار است به شکل همزمان در دو کارخانه رنو به تولید برسد. در واقع کارخانه رنو سامسونگ در کره جنوبی این شاسی بلند فرانسوی را با نام سامسونگ XM3 تولید خواهد کرد.

رنو آرکانا 2023

همچنین قرار است این خودرو با قطعات مشترک رنو کلیو و رنو کپچر به تولید برسد که هزینه‌های تولید آن را کاهش خواهد داد. نسخه دیگری از این خودرو نیز در روسیه و طبق پلتفرم B0+ به تولید خواهد رسید که البته به سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک نیز مجهز خواهد بود.

رنو آرکانا 2023

رنو آرکانا 2023 پس از عرضه در کره جنوبی و روسیه، روانه بازار اتحادیه اروپا می‌شود. ضمن این که این شاسی بلند فرانسوی با موتورهای فعلی به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا فقط مهندسان با چند اصلاح جزئی میزان آلودگی آن را کاهش خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول منتشر نشده و باید منتظر معرفی رسمی آن بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*