شیائومی ردمی K50

ردمی K50 با این پردازنده قدرتمند، یکی از بهترین پرچمداران شیائومی خواهد بود

نسخه پرچمدار شیائومی ردمی کی 50 – Xiaomi Redmi K50 با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است. در ادامه شاهد جزئیاتی از این گوشی چینی باشید.

به دنبال رونمایی چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 توسط کوالکام، شرکت‌های مختلف به تکاپو افتاده‌اند تا این چیپست را در محصولات عملکردمحور خود به کار بگیرند. شیائومی نیز پیش‌تر گوشی 12S را معرفی کرده و حالا قرار است یک گوشی ردمی K50 جدید با این پردازنده بالارده را روانه بازار کند.

شیائومی ردمی K50

«لو ویبینگ» (Lu Weibing)، مدیر کل شیائومی که همچنین با نام «ویلیام لو» (William Lu) شناخته می‌شود، در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است که توسعه یک ردمی K50 جدید با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در جریان قرار دارد و «به زودی» به عرضه خواهد رسید. او تصویری را که پیش‌تر شیائومی منتشر کرده بود، دوباره به اشتراک گذاشته و تایید کرده است که مصرف انرژی CPU و GPU به ترتیب 33 و 30 درصد بهینه‌تر خواهد بود.

در ابتدا انتظار می‌رفت این گوشی پرچمدار ردمی K50 اولترا نام داشته باشد اما به دلیل محدود بودن آن به بازار داخلی، هیچ جزئیاتی درباره نسخه دنباله آن منتشر نشده است. این درحالی است که برخی از گزارش‌ها حکایت از این دارند که این گوشی مشابه شیائومی 12S، ردمی K50S نام خواهد گرفت. با این حال، باید به این نکته اشاره کرد که حرف S در گذشته برای عضو ویژه‌ای از مجموعه گوشی‌های هوشمند ردمی استفاده شده است، نه برای مدل‌های بروزرسانی‌شده.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*