گوشی‌های گلکسی A24، گلکسی A34 و A54

سامسونگ در گلکسی A34 ، A24 و A54 دوربین سنجش عمق میدان را حذف می‌کند

سامسونگ می‌خواهد تغییر مثبتی در گوشی‌های گلکسی A24، گلکسی A34 و A54 ایجاد کرده و یکی از دوربین‌های زائد آن‌ها را فدای ارتقاء دوربین اصلی کند.

خبر فوری: سامسونگ از روی دست شرکت ناتینگ تقلید کرد! بر اساس گزارش جدیدی که از کره جنوبی منتشر شده، این کمپانی قرار است از فلسفه دوربین گوشی ناتینگ فون ۱ پیروی کند. در واقع سامسونگ تصمیم گرفته سنسور نه چندان کارآمد سنجش عمق میدان را از پشت قاب گوشی‌های گلکسی A24 ، گلکسی A34 و A54 که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند حذف کند.

اگرچه سامسونگ هنوز تصمیمی برای حذف دوربین‌های ناکارآمد ماکرو از روی این گوشی‌هان گرفته است؛ بنابراین خیلی هم عملکردی شبیه ناتینگ نخواهد داشت. ناتینگ نخستین گوشی خودش را تنها با دو دوربین ارائه کرده که یکی از آن‌ها دوربین اصلی و دومی اولترا واید است.

گوشی‌های گلکسی A24، گلکسی A34 و A54

طی چند سال اخیر، اکثر گوشی های میان‌ردهای که با قیمت اقتصادی وارد بازار شده‌اند فقط دو دوربین مفید دارند که دوربین اصلی و اولترا واید است. اما تولیدکنندگان تصور می‌کنند که قاب پشتی گوشی‌ها حداقل به یک دوربین دیگر هم احتیاج دارد. معمولاً آن‌ها یک حسگر عمق سنج، یک دوربین مونوکروم یا یک دوربین ماکرو را نیز در کنار دو دوربین اصلی و فوق عریض ارائه می‌کنند.

آیا تعداد زیاد دوربین‌ها روی قاب پشتی یک گوشی اقتصادی ۲۰۰ دلاری با برند سامسونگ، پوکو یا ردمی باعث می‌شود شما تصور کنید از دوربین گوشی خود رضایت کامل دارید؟ قطعاً خیر. اما ظاهراً این رویه رو به اتمام است و سامسونگ هم میخواهد جزوی از این رویه باشد. اگر هم شایعه باشد، شروع خوبی برای پایان دادن به این رویه است.

طبق این گزارش، گوشی گلکسی A24 به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز است. گوشی گلکسی A34 هم به دوربین سه‌گانه با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین مشابه مدل A24 مجهز است. در سمتی دیگر گوشی A54 که بالارده‌تر از دو نسخه دیگر است به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی مجهز است و اگر این گزارش درست باشد فقط یک سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند.

ظاهراً سامسونگ می‌خواهد انرژی و هزینه‌ای که برای توسعه دوربین نه چندان کارآمد تشخیص عمق خرج می‌کند را صرف توسعه دوربین اصلی گوشی خودش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*