بنچمارک گلکسی M04

گلکسی M04 سامسونگ با پردازنده هلیو G35 به استقبال بنچمارک گیگ بنچ رفت

نتایج بنچمارک گوشی ارزان قیمت گلکسی M04 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی با چیپست Helio G35 و نسخه کامل اندروید ۱۲ گوگل، در سایت Geekbench رویت شد.

هفته گذشته گوشی گلکسی A04 با شماره مدل SM-A045F/DS موفق به کسب گواهی NBTC شد. حالا نوبت به گوشی گلکسی M04 رسیده که به لطف حضور در بنچمارک گیک‌بنج یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شود. این گوشی با شماره مدل SM-M045F آزمایش شده است.

این شماره مدل، شک و شبهاتی که نسبت به انتخاب نام گلکسی ام ۰۴ برای این گوشی داشت را برطرف می‌کند. این شماره مدل مربوط به مدل M03 نیست و مدل M02 را هم سامسونگ سال گذشته معرفی کرده است. این‌ها گوشی‌های قدرتمندی نیستند، اما می‌توانند اندروید را به صورت کامل (و نه نسخه سبک) اجرا کنند.

بنچمارک گلکسی M04

گوشی گلکسی ام ۰۴ سامسونگ به اندروید ۱۲ مجهز است و از چیپست Helio G35 قدرت می‌گیرد که ۳ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. این چیپست ۱۲ نانومتری با پردازنده ۸ هسته‌ای Cortex-A53 با حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی، پردازشگر گرافیکی PowerVR GE83200 و یک مودم 4G است.

گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench 4 موفق کسب به ۸۶۱ امتیاز از آزمون تک هسته‌ای و کسب ۴۲۳۳ امتیاز از آزمون چند هسته‌ای شده است. این نخستین خبری است که از گوشی M04 سامسونگ به بیرون درز پیدا می‌کند. بنابراین هنوز آشنایی کاملی با این گوشی نداریم.

اما علاوه بر این اطلاعاتی از گوشی گلکسی A04 ،A04s و A04 Core نیز منتشر شده که نشان می‌دهد به زودی یکی از اعضای ارزان قیمت سری A سامسونگ نیز معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*