موتورولا موتو X30 Pro

فکر می کنید حجم عکس های گرفته شده با دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا موتو X30 Pro چند مگابایت باشد؟

دوربین 200 مگاپیکسلی گوشی پرچمدار موتورولا موتو ایکس 30 پرو – Moto X30 Pro تصاویری فوق‌العاده با کیفیت اما پرحجم را ارائه می‌دهد. در ادامه شاهد جزئیات باشید.

به تازگی «چن جین» (Chen Jin)، مدیر کل بخش گوشی هوشمند لنوو از موتورولا موتو X30 Pro پرده برداشته است. X30 Pro گوشی پرچمدار سالانه موتورولا به حساب می‌آید که قرار است در 2 آگوست (11 مرداد) عرضه شود. بنا به گزارش‌ها، این گوشی به سنسور سامسونگ HP1 با اندازه 1/1.22 اینچی مجهز است و به اولین گوشی دارای دوربین 200 مگاپیکسلی در دنیا تبدیل خواهد شد. رقیب این گوشی، شیائومی 12S است که از سنسور سونی IMX707 با اندازه 1/1.28 اینچی بهره می‌برد.

موتورولا موتو X30 Pro

مزیت دیگر این سنسور جدا از اندازه بزرگ آن، تعداد بالای پیکسل‌ها است. از این رو، موتو ایکس 30 پرو در زمینه رزولوشن حرفی برای گفتن خواهد داشت و تصاویری با رزولوشن و جزئیات بالا ارائه خواهد داد. چن جین پیش‌تر عکسی گرفته‌شده با X30 Pro را به اشتراک گذاشته بود. حجم این عکس به بیش از 13 مگابایت می‌رسید و جزئیات آن عالی بود.

خروجی پرحجم دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا موتو X30 Pro

با این حال، موتورولا موتو X30 Pro توانایی فشرده‌سازی تصاویر را دارد. پس از فشرده‌سازی، از جزئیات تصویر کاسته می‌شود ولی در عوض حجم آن به مقدار قابل توجهی کمتر خواهد شد. به گفته چن جین، این گوشی دارای یک حالت رزولوشن بالای هوشمند است و همچنین سنسور آن می‌تواند در حالت خودکار تصاویری 50 مگاپیکسلی با دقت بالا بگیرد.

موتورولا موتو X30 Pro

ایکس 30 پرو یک دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 پیکسلی (که البته تله‌فوتو نیست) خواهد داشت. در خصوص سایر مشخصات آن هم باید گفت که این گوشی پرچمدار از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن فول HD پلاس و باتری قابل قبولی از لحاظ ظرفیت بهره‌مند است. در حال حاضر جزئیاتی درباره ظرفیت باتری آن موجود نیست، ولی گزارش‌ها حکایت از این دارند که این گوشی از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می‌کند. سرعت شارژ X30 Pro یکی از سریع‌ترین‌ها بین تمامی گوشی‌های موجود به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*