سومین نهنگ بزرگ بیت کوین تمام دارایی خود را به صرافی کوین بیس انتقال داد

در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت‌هایی که نهنگ‌ها انجام می‌دهند می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد و به تازگی سومین نهنگ بزرگ بیت کوین تمام اندوخته‌های بیت کوین خود را به صرافی کوین بیس منتقل کرد.

سومین نهنگ بزرگ بیت کوین بعد از یک دوره طولانی مدت از جمع آوری این ارز دیجیتال، سرانجام دارایی‌های بیت کوین خود را خالی کرد و به صرافی کوین بیس انتقال داد. طبق داده‌هایی که در سایت بیت‌اینفوچارتز وجود دارد، این نهنگ از سال 2019 میلادی تاکنون بیش از دویست و هفت هزار بیت کوین خریداری کرده که ارزش این مقدار بیت کوین در هنگام نگارش این مطلب چیزی حدود 4.68 میلیارد دلار است.

این حرکت همزمان با افزایش قیمت بیت کوین برای سه روز متوالی قبل از رسیدن به بیست و چهار هزار دلار انجام شد که بالاترین قیمت این ارز دیجیتال از اواسط ماه ژوئن بود. در طی این سه روز، آدرسی که مختص به این نهنگ بیت کوین بوده بیش از 132,881.88 بیت کوین را به صرافی کوین بیس منتقل کرده است و در تاریخ 21 جولای نیز 29235.28 بیت کوین باقی مانده را به صرافی مذکور منتقل کرد.

همچنین بخوانید:

نهنگ ناشناس بیت کوین ۴۶,۰۰۰ بیت کوین را جابه‌جا کرد؛ هیچکس نمی‌داند چرا!

نهنگ بیت کوین

کی یانگ ژو، مؤسس و مدیرعامل پلتفرم تحلیلی کریپتو کوآنت، احتمال داد که این اقدام ممکن است تنها یک انتقال داخلی به یک کیف پول سرد – Cold Wallet یا کیف پول حضانتی – Custodial Wallet باشد که به احتمال زیاد متعلق به صرافی جمینای است؛ وی همچنین شایعه نرخ‌شکنی یا دامپینگ توسط این نهاد را رد کرد و به این نکته اشاره داشت که چنین حجمی نمی‌تواند واریز یک کاربر به کیف پول داغ – Hot Wallet یک صرافی برای فروش بیت کوین باشد.

یک سری از کارشناسان مدت زیادی است که آدرس نهنگ مذکور را مورد پیگیری قرار داده‌اند و دریافتند که در زمان سقوط بازار این نهنگ خریدهای استراتژیکی داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*