بیت کوین تسلا

ایلان ماسک: شرکت تسلا احتمالا دوباره در آینده بیت کوین خواهد خرید

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، گفته شاید این شرکت خودروسازی در آینده باز هم بیت کوین بخرد، اما اکنون به دلیل قرنطینه‌های جدید نیازمند پول نقد است.

مدیر عامل شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا، ایلان ماسک، طی نشست مالی این شرکت در روز چهارشنبه 29 تیر، گفت که تسلا 75 درصد ذخیره بیت کوین خود را در ربع دوم سال فروخته است تا برای جلوگیری از ضررهای حاصل از قرنطینه‌های کرونایی جدید در چین، دارایی‌های نقدی خود را افزایش دهد.

آقای ماسک در ادامه اظهار داشت که اما شرکت تسلا به دنبال افزایش دارایی‌های بیت کوینی خود در آینده است. وی با تاکید بر اینکه «ما به‌خاطر قرنطینه‌های کرونایی در چین نگران نقدینگی کلی شرکت بودیم»، گفت این فروش «نباید به‌عنوان نوع نگاه ما به بیت کوین برداشت شود». آقای ماسک همچنین در این کنفرانس گفت که شرکت تسلا هیچ‌کدام از رمز ارزهای دوج کوین خود را نفروخته است.

این شرکت خودروسازی در سه ماهه دوم سال 2022، 936 میلیون دلار، معادل 75 درصد از کل دارایی‌هایی بیت کوینی خود را فروخته است. با این اوصاف، هر واحد بیت کوین تسلا حدود 29,000 دلار فروخته شده که جلوگیری از فروش با قیمت‌های پایین‌تر را برای این شرکت در پی داشته است. پادشاه ارزهای دیجیتال فصل دوم سال جاری را با قیمت 18,700 دلار به پایان رساند.

قیمت این ارز دیجیتال ابتدا با انتشار گزارش مالی تسلا که شامل خبر فروش دارایی‌های این شرکت بود، با ریزش 1.7 درصدی به 23,300 دلار رسید، اما پس از اظهارات آقای ماسک در این کنفرانس، قیمت توانست تا حدودی بهبود یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*