یوفو

دفتر یوفو ها در مقر پنتاگون، رسما تاسیس شد

اخیرا مقر پنتاگون رسما اقدام به تاسیس دفتر یوفوها کرد که به بررسی و تحقیق در این زمینه بپردازد. دولت ایالات متحده در مورد UFO جدی است.

به نظر می‌رسد که دولت ایالات متحده در مورد یوفوها جدی است! بر اساس بیانیه وزارت دفاع ایالات متحده به زودی دفتر یوفوها در مقر پنتاگون، تاسیس خواهد شد.

جزئیات تاسیس دفتر یوفوها در مقر پنتاگون

وزارت دفاع ایالات متحده که شامل ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی است، از تاسیس دفتر جدیدی خبر داد که به عنوان یک مرکز جمع‌آوری، بررسی و مدیریت گزارش‌های مرتبط با یوفوها عمل خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه جدید، این دفتر در جهت شناسایی اشیاء فضایی غیر عادی و ناشناخته موجود در هوا برای کاهش هر گونه تهدید ایمنی عملیات و امنیت ملی فعالیت خواهد کرد.

دفتر یوفو ها مقر پنتاگون

یوفو یا اشیاء ترانس مدیوم در واقع اجسامی هستند که می‌توانند بین زمین، هوا و دریا حرکت کنند؛ مانند بشقاب پرنده در فیلم وحشتناکی توسط نیروی دریایی ایالات متحده در جولای سال ۲۰۱۹ میلادی ضبط شد.

در این فیلم، بشقاب پرنده‌ای مشاهده شد که در حال شیرجه زدن از آسمان به اقیانوس بود. دولت ترجیح می‌دهد، این اشیاء را پدیده‌های هوایی ناشناس بنامد.

در سال ۲۰۱۷ میلادی، سه کلیپ ویدیویی که در آنها هواپیمای مرموز و بدون بالی با سرعت مافوق صوت از کنار خلبان مات و مبهوت نیروی دریایی ایالات متحده پرواز کرد، منتشر شد.

بعد از آن دولت ایالات متحده در چند سال گذشته مجدد به یوفوها علاقه نشان داد. نیروی دریایی ایالات متحده، رسما ویدیوها را در آوریل سال ۲۰۲۰ تایید کرد؛ اما هیچ توضیحی در مورد این اشیاء مرموز ارائه نکرد.

در سال ۲۰۲۰ میلادی، کمیته اطلاعاتی منتخب سنای ایالات متحده، خواستار تحقیق درباره یوفوها شد. نگرانی‌هایی درباره وجود رویکرد واحد دولتی برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل چنین گزارش‌هایی وجود داشت.

یوفو

در ژوئن سال ۲۰۲۱، پنتاگون گزارشی از مشاهده بیش از ۱۴۰ یوفو توسط خلبان نیروی دریایی منتشر کرد و در نهایت به این نتیجه رسید که هیچ مدرکی دال بر فعالیت بیگانگان در هیچ کدام از این گزارش‌ها وجود ندارد.

درخواست‌های متعدد قانون آزادی اطلاعات، منجر به انتشار بیش از ۱۵۰۰ صفحه از مطالب مربوط به بشقاب پرنده‌ها توسط دولت شد.

این اطلاعات شامل گزارش‌های عجیبی بود؛ مثل این که UFO باعث سوخته شدن انسان‌ها ناشی از تشعشعات و همچنین بارداری ناشناخته شده‌اند!

بودجه‌ای برای تاسیس این دفتر جدید در نظر گرفته شده است. این دفتر توسط شان ام. کرک‌ پاتریک (Sean M. Kirkpatrick)، دانشمند ارشد مرکز اطلاعات موشکی و فضایی آژانس اطلاعات دفاعی، اداره خواهد شد.

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*