خودروهای صفر کیلومتر

خودروهای صفر کیلومتر که در بازه قیمتی 600 میلیون تومان می‌توان در ایران خرید

متقاضیان خودرو با تهیه بودجه 600 میلیون تومانی می‌توانند در بازار ایران خودروهای صفر کیلومتر داخلی و خارجی مناسبی را خریداری کنند.

طی سال‌های اخیر قیمت خودرو در ایران به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد و مشتریان برای خرید یک خودرو نسبتا خوب باید هزینه زیادی را صرف کنند. در همین راستا با بررسی بازار ایران لیستی از خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده‌ای که می‌توان با بودجه حدود 600 میلیون تومان خریداری کرد را برایتان آماده کردیم. در ادامه با این خودروها آشنا خواهیم شد.

خودروهای صفر کیلومتر با بودجه 600 میلیون تومان

تارا اتوماتیک صفر کیلومتر

خودروهای صفر کیلومتر

برای آن دسته از علاقه‌مندانی که برای خرید خودرو حدود 600 میلیون تومان بودجه تهیه کردند و خرید خودرو صفر کیلومتر در اولویت آنها قرار دارد، تارا اتوماتیک یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. این سدان جدید بازار ایران به یک پیشرانه ارتقا پیدا کرده TU5P و گیربکس 6 دنده اتوماتیک AT مجهز شده که می‌تواند به خوبی به نیاز خانواده‌ها پاسخ دهد.

این خودرو در قالب یک سدان خانوادگی کم استهلاک بوده و همچنین از هندلینگ و توان فنی مناسبی نیز بهره می‌برد. از این رو اگر از طراحی بیرونی و داخلی ساده آن صرف نظر کنید، با صرف هزینه 600 میلیون تومان می‌توانید مالک یک خودرو داخلی صفر کیلومتر با گیربکس اتوماتیک شوید. از بهترین امکانات این خودرو نیز می‌توان به صندلی‌های برقی، آینه‌های جانبی تاشونده، سانروف، نمایشگر لمسی، 4 ایربگ و سیستم‌های کنترل کشش و پایداری اشاره کرد.

ام وی ام ایکس 22

خودروهای صفر کیلومتر

ام وی ام ایکس 22 پرو

مشتریان ایرانی با بودجه 600 میلیون تومان می‌توانند مدل کارکرده ام وی ام ایکس 22 پرو نیوفیس مدل 1400 یا مدل‌های صفر کیلومتر ام وی ام ایکس 22 اسپرت اکسلنت را خریداری کنند. البته اگر طراحی ظاهری خودرو برایتان در اولویت است به سراغ نسخه کارکرده ایکس 22 پرو بروید، مدیران خودرو ایکس 22 پرو را با یک پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ و گیربکس CVT نه سرعته به بازار عرضه کرده است.

خودروهای صفر کیلومتر

ام وی ام ایکس 22 اسپرت اکسلنت

از طرفی ام وی ام ایکس 22 اسپرت اکسلنت صفرکیلومتر نیز در قالب یک شاسی بلند کوچک از یک پیشرانه تنفس طبیعی و گیربگس 4 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که می‌تواند در طول زمان استهلاک کمتری را به همراه داشته باشد. همچنین ام وی ام ایکس 22 اسپرت اکسلنت فیس قدیم از لحاظ حساسیت نسبت به کیفیت بنزین و روغن نیز گزینه بهتری خواهد بود.

جک اس 3

خودروهای صفر کیلومتر

جک اس 3 مدل 98 یا 99 کارکرده یکی دیگر از خودروهای بازار ایران محسوب می‌شود که با تهیه بودجه 600 میلیون تومانی می‌توانید آن را خریداری کنید. البته از لحاظ فنی از این شاسی بلند چینی انتظار عملکرد خاصی را نداشته باشید؛ چرا که کرمان موتور این خودرو را با پیشرانه 1.6 لیتری 107 اسب بخاری و گیربکس CVT به بازار عرضه کرده است.

از مزایای این خودرو می‌توان به گستردگی خدمات پس از فروش، قیمت مناسب قطعات یدکی، سواری نرم و بازار خرید و فروش نسبتا پررونق اشاره کرد. همچنین این شاسی بلند چینی مونتاژی بازار ایران از امکاناتی چون سانروف، تهویه اتوماتیک، دوربین عقب، نمایشگر لمسی 7 اینچی، حسگر فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری و کروز کنترل نیز بهره می‌برد.

چری تیگو 5

خودروهای صفر کیلومتر

اگر به دنبال یک شاسی بلند بزرگ با طراحی جذاب می‌گردید و خرید خودرو صفر کیلومتر در اولویت شما نیست، می‌توانید با تهیه بودجه 600 میلیون تومانی به سراغ مدل‌های 95 و 96 چری تیگو 5 بروید. هرچند این خودرو از لحاظ چابکی و شتاب در سطح مناسبی قرار ندارد، اما کابین بزرگ آن به خوبی به نیاز خانواده‌ها پاسخ خواهد داد.

این خودرو به یک پیشرانه تنفس طبیعی مجهز شده که نسبت به بنزین و روغن نیز حساسیت بالایی نخواهد داشت. ضمن این که خدمات پس از فروش آن نیز در سطح خوبی قرار داد و مالکان از لحاظ تامین لوازم یدکی با مشکلی مواجه نخواهند شد. هرچند بازار خرید و فروش چری تیگو 5 در سطح مناسبی قرار دارد، اما از لحاظ مقایسه‌ای بازار خرید و فروش جک اس 3 یا ام وی ام ایکس 22 پررونق‌تر است.

پژو 207 اتوماتیک صفر کیلومتر

پژو 207 اتوماتیک

یکی دیگر از خودروهای صفر کیلومتری که با بودجه 600 میلیون تومان می‌توانید آن را خریداری کنید، پژو 207 اتوماتیک صفر کیلومتر است. هرچند پرداخت 600 میلیون تومان برای یک هاچ بک آنچنان منطقی نخواهد بود، اما پژو 207 اتوماتیک به عنوان یک هاچ بک محبوب در بازار ایران از بازار خرید و فروش پررونقی بهره می‌برد. از مزیت‌های این خودرو می‌توان به طراحی ظاهری مناسب، بازار خرید و فروش پررونق و عملکرد فنی نسبتا مهیج اشاره کرد.

ام وی ام ایکس 33 اس اسپرت نیوفیس

ام وی ام ایکس 33 اس اسپرت نیوفیس

ام وی ام ایکس 33 اس اسپرت نیوفیس مدل 99 با قیمت حدود 600 میلیون تومان می‌تواند در قالب یک شاسی بلند خانوادگی به خوبی به نیاز مشتریان پاسخ دهد. این شاسی بلند چینی به یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 139 اسب بخار مجهز شده و از لحاظ توان فنی در سطح مناسبی قرار دارد. همچنین این خودرو از گیربکس 5 دنده اتوماتیک AT بهره می‌برد که نسبت به گیربکس CVT قبلی در سطح بهتری قرار دارد.

از امکانات ام وی ام ایکس 33 اس اسپرت نیز می‌توان به سانروف، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی 8 اینچی، کروز کنترل، گرمکن صندلی جلو، فرمان برقی و سیستم‌های کنترل کشش و پایداری اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*