جشنواره ویژه لنز ایرانسل

جشنواره ویژه لنز ایرانسل برای تابستان ۱۴۰۱ اعلام شد

جشنواره ویژه لنز ایرانسل برای تابستان ۱۴۰۱ اعلام شد. اپراتور ایرانسل برای کاربران لنز در این جشنواره جوایز ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

لنز که به عنوان تلویزیون اینترنتی اپراتور ایرانسل محسوب می‌شود در فصل تابستان 1401 جشنواره ویژه‌ای را در نظر گرفت تا در آن به کاربران خود جوایز ارزنده‌ای را ارائه دهد. در همین راستا در این جشنواره به شکل ماهانه حدود نفر از کاربران لنز که بیشتری زمان تماشای برنامه را در این اپلیکیشن داشته باشند، یک بسته اینترنت 2 گیگابایتی دریافت خواهند کرد.

جشنواره ویژه لنز ایرانسل برای تابستان ۱۴۰۱

علاوه بر بسته اینترنت 2 گیگبایاتی که به 1401 نفر از کاربرانی که بیشترین ساعات تماشا را ثبت کنند اهدا خواهد شد، اپراتور ایرانسل به کاربری که بالاترین ساعت تماشا در هر ماه در لنز را به ثبت برساند، یک دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای 32 را اهدا خواهد کرد.

جشنواره ویژه لنز ایرانسل

اپلیکیشن لنز ایرانسل امکانی را فراهم می‌کند تا بدون هزینه دانلود بتوان در هر لحظه و هر جا از روی گوشی موبایل یا در منزل روی تلویزیون به موسیقی و آلبوم‌های جدید، کتاب‌های صوتی، پادکست، پخش زنده مسابقه‌های ورزشی، برنامه‌های زنده تلویزیونی و مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کرد.

مواردی چون امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست علاقه‌مندی و دسترسی آسان‌تر به آنها، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا 7 روز بعد از پخش زنده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین شده، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی و همچنین ایجاد دسترسی به مجموعه عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌ها اشاره کرد.

گفتنی است کاربران ایرانسلی تلویزیون اینترنتی لنز قادرند به شکل رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک از برنامه‌های این اپلیکیشن با تعرفه تمام بها اینترنت استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*