تریلر جدید بلک آدام

تریلر جدید بلک آدام با بازی دواین جانسون، از نبردهای عظیمی خبر می‌دهد

در جریان کامیک‌-کان 2022 تریلر جدید بلک آدام – Black Adam منتشر شد شد که از درگیری‌های بزرگ این شخصیت با دشمنان‌اش خبر می‌دهد.

تیزر تریلر جدید بلک آدام در مقایسه با تریلر قبلی، جدی‌تر است و به ما یادآوری می‌کند که با یک ضدقهرمان بی‌رحم روبرو هستیم. دواین جانسون که شخصاً در کامیک‌-کان حضور پیدا کرده بود، به طرفداران گفت «دنیای دی‌سی دیگر همانند گذشته نخواهد بود». ادعایی بزرگ که برای اثبات آن باید تا اکران فیلم منتظر بمانیم.

بلک آدام را کارگردان اسپانیایی، ژاومه کویت-سرا ساخته است که سال گذشته فیلم گشت‌وگذار در جنگل را با نقش‌آفرینی جانسون و امیلی بلانت روی پرده داشت. در بلک آدام، بازیگران دیگری همچون پیرس برازنان، سارا شاهی، نوحا سنتینو، آلدیس هاج و کوئینتسا سوئیندل به ایفای نقش می‌پردازند.

کویت-سرا در توصیف شخصیت بلک آدام گفته که او یک قهرمان نیست و وی را چیزی شبیه به «هری کثیف» (با بازی کلینت ایستوود) توصیف کرده است: «هنگامی که سیستم فاسد است، شما به کسی نیاز دارید که آن را نابود کند». با این تفاصیل، می‌توان انتظار داشت که بلک آدام حداقل در این فیلم، هدفی هم‌سو با شخصیت‌های مثبت قصه داشته باشد.

تریلر جدید بلک آدام در کامیک کان

همچنین در کامیک‌-کان از جانسون پرسیده شد که در مبارزه‌ی میان بلک آدام و سوپرمن چه کسی برنده می‌شود؟ او پاسخ داد این مبارزه کاملا برابر خواهد بود اما در نهایت همه چیز به این بستگی دارد که «چه کسی نقش سوپرمن را بازی می‌کند». اخیرا شایعه شده است که هنری کویل برای نقش سوپرمن بازخواهد گشت و حضوری کوتاه در بلک آدام یا شزم دارد اما تا تایید این شایعات باید منتظر بمانیم.

جانسون در پایان، به همه‌ی افراد حاضر در سالن، بلیت نسخه‌ی آیمکس بلک آدام را اهدا کرد تا در روز اکران فیلم، فرصت تماشای رایگان آن را داشته باشند.

فیلم بلک آدام تاریخ 21 اکتبر 2022 (29 مهر 1401) اکران می‌شود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*