حلی نت

سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی حلی نت با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی حلی نت با حمایت آکادمی همراه اول روز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی حلی نت که به عنوان گردهمایی بزرگ برنامه‌نویسی دانش آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه شناخته می‌شود قرار است با حمایت آکادمی همراه اول روز جمعه 7 مرداد 1401 برگزار شود.

برگزاری مسابقات سراسری برنامه‌نویسی حلی نت

بر خلاف دوره‌های قبل، سیزدهمین دوره از مسابقات حلی نت در یک مرحله و به شکل حضوری برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در یک مسابقه فشرده میان بهترین‌های برنامه‌نویسی و کامپیوتر کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد. از آنجایی که این رویداد حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر قرار است در یک روز برگزار شود، مسابقات جانبی و کارگا‌ه‌های آن نیز در همین تاریخ برگزار خواهد شد.

این مسابقه روی مهارت حل مسئله و برنامه‌نویسی تمرکز داشته که موفقیت در آن به دانش‌آموزان برای موفقیت در المپیاد کامپیوتر کمک شایانی خواهد کرد. این رویداد در دو رده سنی الف و ب برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان دوره اول متوسطه، دوم متوسطه و دانشجویان سال اول دانشگاه می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

در رده سنی الف، نفرات اول تا سوم به ترتیب ۷۵، ۵۰ و ۳۵ میلیون ریال جایزه خواهند گرفت. به نفرات اول تا سوم رده ب نیز به ترتیب ۱۰۰، ۷۵ و ۵۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

مجموع جوایزی که برای مسابقات جانبی این رویداد در نظر گرفته شده به ارزش 100 میلون تومان خواهد بود. علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس www.hellinet.ir می‌توانند اطلاعات بیشتری را از این رویداد کسب کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. مهلت ثبت نام در این رویداد فقط تا روز سه شنبه 4 مرداد 1401 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*