بهترین ایربادهای بی سیم 2022

معرفی بهترین ایربادهای بی سیم سال 2022

در این مطلب به معرفی بهترین ایربادهای بی سیم سال 2022 می‌پردازیم که در کیفیت، ارزش پرداختی و هم‌چنین کاربرد ورزشی برترین عملکرد را دارند.

انتخاب میان ایربادهای بی سیم چندان آسان نیست زیرا فاکتورهای متعددی را در هنگام خرید این هدفون‌ها باید در نظر گرفت. بنابراین در این مطلب، برای آنکه بهترین تصمیم را در خرید ایرباد مورد نظر خود داشته باشید، بهترین گزینه‌های موجود در سال 2022 را در سه دسته‌ای که این گجت‌ها به آن تعلق دارند، انتخاب کرده‌ایم.

این فهرست شامل گزینه‌هایی است که به دلیل کیفیت صدا و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، به‌طور کلی در میان بهترین ایربادهای سال 2022 قرار می‌گیرند.

بهترین ایربادهای بی سیم 2022

1- سونی WF-1000XM4 – بهترین ایرباد در مجموع

ایرباد سونی WF-1000XM4

ایرباد سونی WF-1000XM4 به‌دلیل مجموعه‌ای همه‌جانبه که صدای باکیفیت بالا، حذف نویز فعال عالی و عمر باتری در راس آنهاست، در صدر این فهرست قرار گرفته و می‌تواند به راحتی از رقبای سرسخت خود پیشی بگیرد. از آنجایی که این سری در مقایسه با نسل پیشین، علاوه بر استاندارد IPX4، دارای تغییرات قابل توجه و مثبتی است؛ حتی دارندگان جفت ایرباد WF-1000XM3 نیز برای ارتقا به نسل جدید وسوسه خواهند شد.

سونی WF-1000XM4 با تمرکز بر به‌روزرسانی سخت‌افزاری، به یک واحد درایور 6 میلی‌متری برای تولید نمایه صوتی پیشرفته مجهز است که به هدفون‌ها امکان تمرکز بیش‌تر و بهبود جزئیات متمایز در اکثر آهنگ‌ها را می‌دهد. برای بهره‌گیری از فناوری ANC، تراشه V1 جدید تعبیه شده در این جفت ایرباد با میکروفون‌های حسگر نویز دوگانه هماهنگ شده تا صداهای مزاحم اطراف را به طور کامل حذف کند.

ویژگی مذکور، عملکردی عالی داشته و در این زمینه، رقبای خود را به راحتی شکست می‌دهد. در بخش عمر باتری، این جفت ایرباد با یک‌بار شارژ و فعال بودن ANC، هشت ساعت دوام می‌آورند. هم‌چنین در صورت غیرفعال کردن قابلیت حذف نویز، عمر این سری به 12 ساعت افزایش خواهد یافت. به علاوه، کیس قابل حمل این هدفون‌ها، عمر باتری را برای 24 ساعت دیگر تضمین خواهند کرد. برای شارژ این سری، به یک کابل USB-C یا یک پد شارژر بی‌سیم نیاز دارید. هم‌چنین این نسل با پشتیبانی از شارژ سریع، با پنج دقیقه اتصال به شارژر، 60 دقیقه زمان پخش را برای هدفون فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های ایرباد سونی WF-1000XM4 می‌توان به همگام‌سازی سریع گوگل و سوئیفت، پشتیبانی از دستیار هوشند و DSEE Extreme اشاره کرد. این جفت هدفون با قیمت 279 دلاری در دسترس قرار دارد و با توجه به انبوهی از ویژگی‌ها و کیفیت بالا، از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

2- جبرا اکتیو 7 – بهترین ایرباد برای تناسب اندام

جبرا اکتیو 7

اگر زمان زیادی را صرف انجام فعالیت‌های ورزشی سخت می‌کنید، این جفت ایرباد را می‌توان به عنوان بهترین گزینه این فهرست در نظر گرفت. جذاب‌ترین ویژگی برای خرید این سری، فناوری ShakeGrip است که به مواد لاستیک مانند و منعطف سیلیکونی مورد استفاده در ساخت آنها اشاره دارد.

سری ایربادهای Jabra Elite Series 7 دارای یک مدل دیگر به نام جبرا Elite 7 Pro است. هدفون‌های جبرا Elite 7 Active از لحاظ کیفیت صدا، به دلیل تجهیز به درایورهای 6 میلی‌متری که در ابعاد جمع‌وجور آنها قرار گرفته‌اند، تجربه‌ای نزدیک به مدل پرو را ارائه می‌دهند. طراحی این هدفون به‌گونه‌ای بوده که به راحتی در عمق گوش‌های شما قرار می‌گیرند و در حین ورزش و فعالیت، بدون حرکت و ثابت می‌مانند و عایق‌بندی صوتی آنها نیز عملکردی عالی را ارائه می‌دهند. ترکیب این ویژگی با فناوری ANC، باعث شده تا جبرا اکتیو 7، در دور نگه داشتن فرکانس‌های مزاحم مانند سر و صدا در باشگاه، بسیار موفق عمل کند.

در ارتباط با ویژگی‌های صوتی این جفت ایرباد، جبرا اکتیو 7 صدایی با تمرکز ویژه بر باس را ارائه می‌دهد که بر سازهای پس‌زمینه آهنگ‌ها تا حدی غالب است. با این وجود، اگر قصد استفاده از ایربادهای بی‌ سیم در باشگاه را دارید، این هدفون تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما فراهم خواهد کرد. در کنار میکروفون‌ اصلی، شش آرایه میکروفونی وجود دارند که کار کاهش نویز و صدای باد را انجام می‌دهد.

کیس همراه با این جفت ایرباد، ابعادی جمع‌وجور دارد و برای استفاده‌ای 22 ساعته، هدفون‌ها را شارژ می‌کند که در صورت ترکیب با عمر باتری 8 ساعته هدفون‌ها، امکان 30 ساعت شنیدن موسیقی را پیش از اتصال مجدد به برق می‌دهد. این مدل از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند که با 5 دقیقه اتصال به شارژر، امکان یک ساعت پخش را فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های جفت هدفون جبرا اکتیو 7، می‌توان به اتصال بلوتوث Multipoint اشاره کرد که این امکان را می‌دهد تا آنها را به‌طور هم‌زمان به بیش از یک دستگاه متصل کنید. این ویژگی حتی در برترین ایرباد فهرست، یعنی سونی WF-1000XM4 نیز وجود ندارد. این سری از آخرین استاندارد بلوتوث 5.2، کدک‌های ACC، aptX و SBC نیز پشتیبانی ‌می‌کند و دارای برنامه‌ای است که به شما امکان مدیریت حسگرها را خواهد داد، این نرم‌افزار برای تنظیم صدا نیز قابل استفاده است و هم‌چنین می‌توان از آن برای شخصی‌سازی تنظیمات اکولایزر نیز بهره برد.

ریلمی بادز ایر 2 – از بهترین ایربادهای بی سیم اقتصادی 2022

ریلمی بادز ایر 2

با اینکه هدفون ریلمی بادز ایر 2، از فوریه 2021 وارد بازار شده و به فروش می‌رسد، اما این جفت ایرباد 50 دلاری، ارزشی بسیار بیش‌تر از بهای پرداختی را ارائه می‌دهند. این سری دارای صدایی با خصوصیات کامل باس است که در پخش جزئیات پس‌زمینه تداخلی ایجاد نمی‌کند و فناوری ANC آن نیز به طور قابل‌توجهی با دقت عمل می‌کند. هم‌چنین از طریق برنامه اختصاصی Realme Link می‌توان ابزار مختلف از جمله باس را تنظیم کرد.

به ادعای ریلمی، باتری این جفت ایرباد با هر بار شارژ، 25 ساعت دوام خواهد داشت. بادز ایر 2 هم‌چنین از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که با 10 دقیقه اتصال به شارژر، امکان 120 دقیقه پخش را فراهم می‌کند.

جفت ایرباد ریلمی به راحتی درون گوش قرار می‌گیرند و با برخورداری از استاندارد IPX5، می‌توانید بدون نگرانی در هنگام نم‌نم باران یا تعریق در حین ورزش نیز از آن استفاده کنید. برنامه همراه این جفت هدفون دسترسی به چند ویژگی را فراهم کرده که از جمله آن می‌توان به تنظیم حالت‌های افزایش باس، کاهش تاخیر و دیگر کنترل‌ها اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*