بیت کوین گمشده

مهندس انگلستانی با ربات‌های بوستون داینامیکس به دنبال 7,500 بیت کوین گمشده خود است!

فردی که سال 2013 یک هارد دیسک شامل کلید خصوصی خود را گم کرد، تصمیم گرفته به کمک ربات‌های سگ بوستون داینامیکس 7,500 بیت کوین گمشده را زنده کند.

داستان مردی که 7,500 بیت کوین را دور انداخت، هرگز از تاریخ ارز دیجیتال پاک نخواهد شد! با وجود کاهش ارزش شدید BTC از اوج قیمت 68,000 دلاری خود و رسیدن به 21,000 دلار در حال حاضر، ارزش کنونی این تعداد بیت کوین 157 میلیون دلار (4.7 هزار میلیارد تومان) است! به نظر می‌رسد این فرد تصمیم به قبول شکست ندارد و بعد از چندین مرتبه تلاش، برنامه جدیدی برای بازیابی ثروتش طراحی کرده است؛ او این مرتبه می‌خواهد به کمک سگ‌های ربات بوستون داینامیکس به دنبال بیت کوین های گمشده خود برود.

جیمز هاولز (James Howells) یک مهندس اهل انگلستان است که در سال 2013 بزرگترین اشتباه عمرش را مرتکب شد و یک هارد دیسک حاوی کلید خصوصی 7,500 بیت کوین را دور انداخت. او طی این سال‌ها ناامید نشده و همچنان در زباله‌های مدفون به دنبال این هارد دیسک است.

این مهندس فناوری اطلاعات اخیرا در گفتگو با بیزینس اینسایدر از برنامه جدیدش برای پیدا کردن 157 میلیون دلار سرمایه رمز ارزی ناقابل صحبت کرد؛ او قصد دارد با دو ربات Spot ساخت شرکت بوستون داینامیکس هارد دیسک حاوی بیت کوین های گمشده را از دل زباله‌های شهر نیوپورت بیرون بکشد. دو سگ ربات وظیفه بررسی محل دفن زباله‌ها در شهر نیوپورت انگلستان را بر عهده خواهند داشت. گفتنی است آنها به دوربین‌های مداربسته 24 ساعته به منظور محافظت از منطقه در طول شب مجهز هستند.

ربات اسپات بوستون داینامیکس

سرمایه‌گذاران دو سگ بوستون داینامیکس برای یافتن 7,500 بیت کوین

جیمز هاولز که 7,500 بیت کوین را با استخراج از سال 2009 به دست آورد، در این ماموریت شگفت‌انگیز تنها نیست و توانسته 11 میلیون دلار سرمایه از دو سرمایه‌گذار اروپایی جذب کند. اما او باید برای حفاری محل دفن زباله‌ها، از شورای شهر نیوپورت مجوز بگیرد.

این مهندس امیدوار، در مصاحبه اخیرش با بیزینس اینسایدر گفت در صورت مخالفت شورای شهر با درخواست وی، به عنوان آخرین تلاش خود برای یافتن بیت کوین های گمشده با ربات‌‌های بوستون داینامیکس، از آن‌ها شکایت خواهد کرد.

نکته اینجاست که حتی اگر او، با وجود احتمال بسیار پایین، در نهایت موفق به یافتن هارد دیسک شامل کلید خصوصی دارایی رمز ارزی خود شود، هیچ تضمینی برای بازیابی موفقیت‌آمیز بیت کوین‌ها وجود ندارد؛ احتمال خراب شدن هارد دیسک لابه‌لای انبوهی زباله، طی 8 سال، بسیار بالا است!

جالب است بدانید با وجود خاطره‌‌ غم‌انگیز جیمز هاولز از دنیای رمز ارزها، او از این دنیا کناره‌گیری نکرده است؛ این مهندس فناوری اطلاعات به بیزینس اینسایدر گفت همچنان برای امرار معاش مشغول به ترید ارزهای دیجیتال است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*