ساعت هوشمند واچ ۳ با دو هدست بلوتوثی و یک مانیتور کامپیوتر ریلمی

ریلمی از ساعت هوشمند واچ ۳ با دو هدست بلوتوثی و یک مانیتور کامپیوتر رونمایی کرد

کمپانی ریلمی از ساعت هوشمند واچ ۳ – Realme Watch 3 در کنار دو هدفون بلوتوثی و دورگردنی و یک مانیتور کامپیوتری ۲۳.۸ اینچی رونمایی کرد.

ریلمی ساعاتی پیش از چند محصول جدید رونمایی کرد که شامل یک ساعت هوشمند، دو هدست بلوتوثی و همینطور یک مانیتور کامپیوتری می‌شود. در ادامه با معرفی این محصولات همراه ما باشید.

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳

ریلمی واچ ۳ در جایی بین واچ ۲ و واچ ۲ پرو قرار می‌گیرد. تغییر بزرگ آن مربوط به نمایشگرش است که به ۱.۸ اینچ ارتقا پیدا کرده تا یک هوا بزرگ‌تر از مدل ۲ پرو باشد.

ریلمی برای آنکه ابعاد ساعتش بیش از حد بزرگ نشود، حاشیه‌های نمایشگر را باریک‌تر کرده تا نسبت ابعاد صفحه به بدنه هم از ۵۰ درصد در مدل واچ ۲، در این مدل به ۶۷.۵ درصد افزایش پیدا کند. تغییر دیگر مربوط به رزولوشن نمایشگر می‌شود که البته این تغییر مثبت نیست. رزولوشن این پنل ۲۴۰ در ۲۸۶ پیکسل است که حتی از رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسلی مدل واچ ۲ هم کمتر شده است. اوج روشنایی این نمایشگر هم از ۶۰۰ نیت به ۵۰۰ نیت کاهش پیدا کرده است.

یکی دیگر از تغییرات بزرگ این نسل، ارائه قابلیت مکالمه بلوتوثی است؛ چیزی که در نسل قبلی فقط در مدل پرو ارائه می‌شد. شما می‌توانید از طریق ساعت روی مچ دست خود تماس بگیرید و با استفاده از اسپیکر و میکروفن داخلی، با ان صحبت کنید. ریلمی برای تضمین کیفیت مناسب، این اسپیکر را با فناوری Smart PA همراه کرده و از چیپ بلوتوث ۵.۳ دو حالته به علاوه الگوریتم‌های کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کرده است.

ریلمی واچ ۳ از بیش از ۱۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. ضمناً با استفاده از سنسورهای نظارت ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون می‌تواند زمان ریکاوری ورزشی را محاسبه کند. با این ساعت می‌توانید ضربان قلب و سطح اکسیژن خون خود را دائماً پیگیری کنید و همینطور خواب و میزان استرس خود را هم تحت کنترل داشته باشید.

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳

یک نمایشگر بزرگتر به مشاهده نوتیفیکیشن‌ها کمک می‌کند و شامل بیش از ۵۰ اموجی رایج برای استفاده است. در اینجا بیش از ۱۰۰ واچ فیس هم برای شخصی‌سازی ظاهر ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بدنه ساعت از جنس پلی‌کربنات است که یک لایه فلزی روی آن را می‌پوشاند. مثل نسل قبلی این ساعت به لطف گواهی IP68 در برابر آب، گرد و غبار مقاوم است؛ هرچند که ریلمی توصیه می‌کند از آن هنگام شنا کردن یا دوش گرفتن استفاده نکنید. ابعاد ساعت هوشمند جدید Realme Watch 3 برابر با ۴۵ در ۳۷ در ۱۱.۵ میلی‌متر و وزن آن بدون بند ۴۰ گرم است که با بند سیلیکونی پیش‌فرض ۱۴ گرم دیگر به وزن محصول اضافه می‌شود.

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳

این اسمارت واچ از یک باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که برای ۷ روز استفاده استاندارد کافی است. این درحالیست که نسل قبلی با باتری ۳۱۵ میلی‌آمپر ساعتی، شارژدهی ۱۲ روزه داشت. همچنین شارژ کامل دیوایس هم به ۲ ساعت و نیم زمان نیاز دارد. این ساعت هوشمند با قیمت ۴۴ دلاری وارد بازار خواهد شد.

هدفون‌های بی‌سیم ریلمی بادز ایر ۳ نئو و بادز وایرلس ۲ اس

ریلمی بادز ایر ۳ نئو

ریلمی بادز ایر ۳ نئو

هدفون بی‌سیم ریلمی Buds Air 3 Neo هم از نظر زیبایی و هم راحتی، بسیار مطلوب است. کیس شارژ آن دارای لبه‌هایی منحنی است که دسترسی به گوشی‌ها و برداشتن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. این گوشی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی داخل گوش کاربر قرار بگیرند. همچنین از فناوری پوششی وکیوم NCVM برای طراحی آن‌ها استفاده شده تا ظاهر براق و باکیفیتی داشته باشند.

سازنده از درایور ۱۰ میلی‌متری با یک دیافراگم کامپوزیتی برای تقویت بیس، مید و های استفاده کرده است. اپلیکیشن Realme Link به شما اجازه تنظیم صدای دالبی اتموس را می‌دهد. صدا نیز از طریق بلوتوث ۵.۲ با استفاده از کدک ACC انتقال پیدا می‌کند و یک حالت کم تأخیر ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. این هدفون همچنین از فناوری جفت‌سازی سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری این هدفون پیش از آنکه به کیس شارژ نیاز داشته باشد، ۷ ساعته است که همراه کیس این مدت به ۳۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند. و به لطف فناوری Dart Charge، باتری این هدفون می‌تواند با ۱۰ دقیقه شارژ، ۲ ساعت مورد استفاده قرار بگیرد؛‌ در حالی که شارژ کامل آن به ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

وزن هر یک از گوشی‌های ریلمی بادز ایر ۳ نئو تنها ۴ گرم است، روی آن‌ها کنترل‌های لمسی تعبیه شده و از گواهی ضد تعریق و پاشش آب IPX5 برخوردارند. در اینجا فناوری حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای مکالمات نیز ارائه می‌شود که صدای انسان را از صدای پس زمینه تفکیک خواهد کرد. ریلمی بادز ایر ۳ نئو از فردا با قیمت ۲۵ دلاری عرضه می‌شود.

اگر هم به یک هدفون دور گردنی (نک‌بند) نیاز دارید، ریلمی مدل Realme Buds Wireless 2S‌را ارائه می‌کند که به درایورهای ۱۱.۲ میلی‌متری مجهز شده و از یک دیافراگم کامپوزیت و فناوری صوتی Dirac Real HD Sound برخوردار است.

ریلمی بادز وایرلس ۲ اس

ریلمی بادز وایرلس ۲ اس

ریلمی بادز وایرلس ۲ اس از طریق بلوتوث ۵.۳ به دستگاه شما متصل خواهد شد. ضمناً از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند که به معنای سوئیچ آسان بین دو دستگاه جفت‌سازی شده است. در اینجا یک حالت کم تأخیر ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای نیز وجود دارد و از کدک AAC‌ استفاده می‌کند. درست مثل مدل قبلی، این هدفون بلوتوثی نیز به فناوری حذف نویز هوش مصنوعی برای مکالمات مجهز است.

ریلمی بادز وایرلس ۲ اس

عمر باتری این دستگاه نسبت به نسل گذشته خودش از ۱۷ ساعت به ۲۴ ساعت افزایش پیدا کرده و با سرعت بیشتری شارژ می‌شود. شما می‌توانید با ۲۰ دقیقه شارژ ۷ ساعت از آن استفاده کنید. وزن هر یک از گوشی‌های آن ۲ گرم بوده، در حالی که این گوشی‌ها به صورت مغناطیسی به یکدیگر می‌چسبند تا با امنیت کامل دور گردن شما بمانند. همچنین این گوشی‌ها به لطف گواهی IPX4 در برابر تعریق و پاشش آب مقاوم هستند. ریلمی این هدفون دور گردنی را با قیمت ۱۹ دلاری عرضه می‌کند.

مانیتور ۲۳.۸ اینچی ریلمی

مانیتور ۲۳.۸ اینچی ریلمی

ریلمی در کنار این محصولات از یک مانیتور دسکتاپی ۲۳.۸ اینچی به نام Realme Flat Monitor Full HD 60.5cm رونمایی کرده است. این مانیتور از یک پنل ۱۰۸۰ پیکسلی VA با نرخ رفرش ۷۵ هرتزی و نرخ پاسخگویی ۸ میلی‌ثانیه‌ای استفاده می‌کند.

حاشیه‌های بسیار باریک ۶.۹ میلی‌متری دارد و از پایه آلومینیومی با بافت زیبا برخوردار است. شیب این نمایشگر تنظیم می‌شود، ولی ارتفاع آن خیر.

مانیتور ۲۳.۸ اینچی ریلمی

این مانیتور پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB را ارائه می‌کند، اوج روشنایی آن ۲۵۰ نیت است و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد. ورودی‌های این مانیتور نیز شامل USB-C (برای اتصال لپ تاپ ریلمی بوک و دیگر لپ تاپ‌های مجهز به این ورودی)، پورت HDMI (برای اکثر کامپیوترها) و حتی یک پورت VGA قدیمی‌تر است. ریلمی این مانیتور را با قیمت بسیار رقابتی ۱۶۵ دلاری عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*