بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس برای مشترکین این سرویس

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس که مشترکین این سرویس می‌توانند هم اکنون تجربه کنند. این عناوین بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای در اختیار مشترکین Xbox Game Pass قرار دارند.

سرویس ایکس باکس گیم پس را باید گنجینه‌ای ارزشمند برای گیمرهای پلتفرم Xbox دانست که گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادیست که مایلند بدون پرداخت هزینه، جدیدترین بازی‌های روز را تجربه کنند. این سرویس صدها بازی متنوع PC یا ایکس باکس را در اختیار مشترکین بر روی پلتفرم‌های گوناگون قرار داده و حتی برخی بازی‌ها را همزمان با عرضه جهانی به مجموعه عناوین خود اضافه می‌کند.

لیست بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس دو بار در ماه دستخوش تغییر می‌شوند و عناوینی به آن‌ها اضافه یا از آن‌ها حذف می‌شوند. در عین حال تعداد عناوین حاضر در این سرویس به قدری زیاد هست که انتخاب یک بازی از میان آن‌ها به کاری سخت تبدیل شود. به همین جهت امروز سعی داریم در گجت نیوز نگاهی داشته باشیم به تعدادی از بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس که مشترکین این سرویس می‌توانند هم اکنون به تجربه آن‌ها بپردازند.

بهترین بازی های سرویس ایکس باکس گیم پس

Assassin’s Creed Origins

بازی اساسینز کرید اوریجینز

نسخه اوریجینز از سری اساسینز کرید داستان بازی را به مصر باستان می‌برد. از آن مهم‌تر این که این نسخه از فرنچایز، شاکله کلی مجموعه را به طور کامل تغییر داده و با افزودن عناصر محبوبی چون قابلیت ارتقای شخصیت اصلی، ماموریت‌های جانبی و نقشه بسیار بزرگ‌تر و گسترده‌تر، گیم پلی نقش آفرینی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

این نسخه از بازی تاریخچه گروه اساسین‌ها و نحوه شکل‌گیری این فرقه را روایت می‌کند و از حیث داستانی، مقدمه‌ای بسیار عالی برای کل فرنچایز به شمار می‌رود.

Outriders

بازی Outriders

بازی Outriders یک بازی شوتر کوآپ علمی تخیلی و حماسی است که شما را به اعماق کهکشان برده و با دنیایی جدید آشنا می‌کند که در آن اتفاقات ناگواری در جریان است!

شما به عنوان شخصیت اصلی بازی پس از سی سال از کما بیرون آمده و خود را در میان یک جنگ بزرگ می‌بینید که بار دیگر انسان‌ها در محوریت آن قرار دارند.

در بازی Outriders چهار کلاس مختلف برای شخصیت اصلی بازی وجود دارد که باید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید و به جنگ دشمنان و هیولاها بروید.

Far Cry 5

بازی فارکرای 5

با این که فارکرای 5 همان سیستم گیم پلی و داستانی همیشگی را ارائه می‌دهد؛ اما باید اعتراف کرد که نابود کردن یک فرقه تبهکار هیچ‌گاه تا این حد لذت‌بخش نبوده است! داستان این بازی شما را به هوپ کانتی در مونتانای امریکا می‌برد که توسط فرقه‌ای مذهبی به رهبری شخصی به نام جوزف سید کنترل می‌شود.

با ارائه این داستان درگیرکننده و البته گیم پلی تر و تمیزتر از همیشه، نسخه پنجم از فارکرای نه تنها قادر است طرفداران همیشگی این مجموعه را راضی نگه دارد؛ بلکه نقطه شروع بسیار خوبی برای گیمرهای تازه‌وارد به شمار می‌رود. این بازی ترکیبی بسیار متوازن از گیم پلی شوتر اول شخص سریع و نقش آفرینی عمیق است و قطعا ارزش وقتی که صرف آن می‌کنید را خواهد داشت.

Marvel’s Guardians of the Galaxy

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس

یکی دیگر از بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس، محافظین کهکشان مارول است که به تازگی به مجموعه عناوین این سرویس افزوده شده است. اگر به کامیک‌ها یا فیلم سینمایی محافظین کهکشان علاقمندید، تجربه این بازی را هرگز از دست ندهید؛ چرا که این بازی شوتر تمام هیجان و لذت فیلم‌های سینمایی را در خود دارد و همه آنچه باعث دوست داشتن Guardians of the Galaxy می‌شود را به بهترین شکل ارائه می‌دهد.

به طور خلاصه، بازی محافظین کهکشان یک عنوان تکنفره ماجراجویی سوم شخص است که شما را به گوشه و کنار کهکشان می‌فرستد تا بتوانید با خطری که جهان را تهدید می‌کند، مقابله کنید.

A Memoir Blue

بازی A Memoir Blue

بازی A Memoir Blue یکی دیگر از بازی های برگزیده سرویس ایکس باکس گیم پس است که تجربه‌ای به شدت احساسی را ارائه می‌دهد.

داستان این بازی خاطرات ورزشکاری به نام مریم را روایت می‌کند که در روابط با مادرش دچار مشکل است. این بازی یک تجربه تعاملی بسیار جذاب است که از طراحی‌های دوبعدی فوق‌العاده استفاده می‌کند و با ترکیب آن با طراحی گرافیکی سه‌بعدی خیره‌کننده، تجربه‌ای بدیع را ارائه می‌دهد.

A Memoir Blue عنوانی احساسی، سرشار از امید و در پاره‌ای اوقات ناراحت‌کننده است که نظیر آن کمتر در دنیای بازی‌های ویدیویی دیده شده است.

Rainbow Six Siege

بازی Rainbow Six Siege

زمان کوتاهی پس از افزوده شدن بازی Rainbow Six: Extraction به کتابخانه سرویس گیم پس، نوبت به Rainbow Six: Siege رسید تا در اختیار مشترکین سرویس اشتراکی مایکروسافت قرار گیرد. بازی با الهام از عملکرد سازمان‌های واقعی ضدتروریستی طراحی شده و گیمرها را درگیر نبردهایی مرگبار و نفس‌گیر با تروریست‌های بین‌المللی می‌کند.

برای مقابله با این تروریست‌ها باید از میان مامورین مختلف که هریک قابلیت‌های منحصربفردی دارند، یکی را انتخاب کرده و سپس با فکر، تمرکز و اتخاذ رویکرد تاکتیکی مناسب به پیشروی در بازی بپردازید.

Mass Effect: Legendary Edition

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس

ریمستر سه‌گانه انقلابی مس افکت هم یکی دیگر از بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس است که به تازگی بر روی این سرویس قرار گرفته است. این مجموعه بازسازی سه نسخه اول این مجموعه به شمار می‌رود که با بهینه‌سازی‌های مخصوص کنسول‌های نسل هشتم روانه بازار شده است. در میان هر سه نسخه از بازی، نسخه اول بزرگ‌ترین تغییرات را به خود دیده است.

نسخه اول این بازی در سال 2007 به بازار عرضه شد و ضمن ارائه داستانی بسیار جذاب، دنیایی کاملا جدید و بکر را پیش روی گیمرهای علاقمند به بازی‌های RPG قرار داد. این بازی تحسین و ستایش تعداد زیادی از گیمرها و منتقدین را در پی داشت و نسخه ریمستر نیز تمامی نکات مثبت این بازی را تقویت کرد و به سطح جدیدی ارتقا داد.

داستان نسخه اول، ماجرای فرمانده شپرد، کاپیتان سفینه نرماندی را روایت می‌کند که در صدد مقابله با سارن است که قصد نابودی کهکشان را دارد. این نسخه البته تنها شروع داستان است و نسخه‌های دوم و سوم، روایتگر ماجراهای شگفت‌انگیزی هستند که بدون شک هفته‌ها و شاید ماه‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

Life is Strange: True Colors

بازی Life is Strange 3

سومین نسخه از فرنچایز بسیار محبوب Life is Strange هم سرانجام در اختیار مشترکین ایکس باکس گیم پس قرار گرفت. این بازی در ابتدا شخصیت اصلی جدیدی را معرفی کرده و داستان جدید و جذابی را روایت می‌کند.

این نسخه از بازی هم مثل نسخه‌های قبل، پیچیده و احساسی است و تا مدت‌ها ذهنتان را درگیر خواهد کرد. با این حال اگر به بازی‌های داستان‌محور و روایی علاقمندید، این نسخه از Life is Strange یکی از بهترین عناوینی است که می‌توانید تجربه کنید.

تریلوژی Hitman

بازی هیتمن

اگر به بازی‌های ژانر مخفی‌کاری علاقمندید، سه‌گانه هیتمن بازی‌های مورد علاقه شما خواهند بود. شما در این مجموعه در نقش مامور 47 قرار می‌گیرید که می‌بایست ماموریت‌های مختلفی را برای گروهی موسوم به The Organization به انجام رسانده و هدف‌های مشخص شده را به قتل برساند.

کل مجموعه هیتمن گیم پلی آهسته‌ای را ارائه می دهد؛ به طوری که مخفی‌کاری و زمان‌بندی مناسب مهم‌ترین عناصر گیم پلی آن به شمار می‌روند. کلیت این سه‌گانه شبیه به یک فیلم هالیوودی می‌ماند که در آن می‌بایست با کارهایی نظیر تغییر چهره یا موارد مشابه به نواحی ممنوعه دسترسی پیدا کنید و از این طریق پس از کشف رازهای شخصیت‌های مختلف بازی آن‌ها را به قتل برسانید.

Hades

بازی Hades

تنها پنج دقیقه زمان نیاز است تا متوجه شوید Hades چطور بازی ایست. در این بازی مجموعه‌ای گسترده از اسلحه‌های مختلف در اختیارتان قرار خواهد داشت که می‌توانید با آنلاک کردن و تصاحب آن‌ها شانس زنده ماندنتان در بازی را افزایش دهید. بازی Hades یکی از سخت‌ترین بازی‌های موجود بر روی سرویس Xbox Game Pass است و این امر قطعا به مذاق علاقمندان به بازی‌های روگ لایک خوش خواهد آمد.

فیفا 22

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس

اگر گیمری حرفه‌ای هستید و به بازی فیفا 22 علاقه دارید، احتمالا تا کنون این بازی را خریداری کرده‌اید. در غیر این صورت، اگر مشترک سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت هستید این فرصت در اختیارتان است که بازی فیفا 22 را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در اختیار داشته باشید.

اگر بازی را بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس تجربه کنید، احتمالا متوجه پیشرفت‌های زیاد در گیم پلی و گرافیک بازی خواهید شد. در این نسخه از بازی هوش مصنوعی ارتقا یافته، سیستم کنترل توپ و پرس کردن بهبود یافته و حتی مدهای مختلف بازی نظیر مد Career Mode هم با تغییرات چشمگیری روبرو شده است.

اگر اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس را در اختیار دارید، بازی فیفا 22 احتمالا یکی از بهترین گزینه‌هاییست که می‌توانید دانلود کنید.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس

در میان عناوین بزرگی که در لیست بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس حاضر هستند، لاکپشت‌های نینجا: انتقام شردر نوستالژیک‌ترین عنوان است که خاطرات فراوانی را برای علاقمندان به بازی‌های کلاسیک آرکید در ژانر beat-em-up زنده خواهد کرد.

استایل طراحی و گیم پلی بازی کاملا شبیه به عناوین دهه 90 میلادی طراحی شده و کاملا حس تجربه چندنفره یک بازی با کنسول‌های قدیمی سگا را برایتان زنده خواهد کرد.

این بازی همچنین از مد مالتی پلیر هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با حداکثر پنج نفر از دوستانتان به تجربه چندنفره آن بپردازید. TMNT جدید دو مد مختلف داستانی و کلاسیک را در خود دارد. مد داستانی بازی به شما این امکان را می‌دهد که به صورت معمولی در بازی پیشرفت کنید و مد کلاسیک، زمان محدودی را در اختیارتان قرار می‌دهد که باید در آن زمان مراحل بازی را به اتمام برسانید.

It Takes Two

بازی It Takes Two

بازی It Takes Two به طور حتم یکی از برترین بازی‌های کوآپ چند سال اخیر و در شمار یکی از بهترین عناوینی است که می‌توانید بر روی سرویس اشتراکی Xbox Game Pass پیدا کنید.

در این بازی شما در نقش والدینی قرار می‌گیرید که اندازه آن‌ها کوچک‌تر و در ابعاد یک اسباب‌بازی شده است. اکنون این دو نفر باید با همکاری هم مسیر خانه را پیدا کرده و به اندازه واقعی خود بازگردند. ظاهر این بازی ساده به نظر می‌رسد؛ اما طراحی فوق‌العاده و آبجکت‌های متنوعی که دردسرهای مختلفی را برای قهرمانان داستان ایجاد می‌کنند باعث شده که لحظه لحظه این سفر به تجربه‌ای خاطره‌انگیز تبدیل شود.

همچنین ماهیت کوآپ این بازی شما و یکی از دوستانتان را به سفری خاطره‌انگیز پر از معما، پازل و درگیری با موجودات بامزه می‌فرستد.

Trek to Yomi

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس

اگر به فیلم‌های سینمایی ژاپنی در ژانر سامورایی علاقمندید، احتمالا عاشق Trek to Yomi خواهید شد. این بازی ژانر جذاب و هنری سامورایی را تبدیل به یک بازی ویدیویی ارزشمند کرده است.

طراحی بازی Trek to Yomi شبیه به یک فیلم ژاپنی قدیمی سیاه و سفید است. با این وجود جزئیات بصری فراوانی در طراحی آن به کار رفته است که هم لذت تماشای تمام محیط‌های آن را دوچندان کرده و هم صحنه‌های نبرد بازی را بسیار حماسی ساخته است.

داستان کلی بازی مثل بسیاری عناوین دیگر سامورایی پیرامون انتقام در جریان است؛ اما پیچش‌های سنگین داستانی باعث می‌شود که با روایتی جالب و بدیع روبرو باشیم.

Final Fantasy 13

بازی فاینال فانتزی 13

اگر به مجموعه فاینال فانتزی علاقه دارید، احتمالا Final Fantasy 13 بازی ایده‌آلی برای شما خواهد بود. داستان بازی پیرامون ماجراجویی Lightning، یکی از افسران نگهبان فراری است که به دنبال خواهرش Serah می‌گردد.

این بازی حتی پس از گذشت 13 سال همچنان از لحاظ بصری زیبا و جذاب است و مبارزات نوبتی آن بسیار پویا و درگیرکننده طراحی شده‌اند. همچنین اگر این نسخه از بازی را دوست داشته باشید، بد نیست بدانید که دنباله آن نیز به بازار عرضه شده و می‌توانید پس از به اتمام رساندن FF 13، آن نسخه را نیز تجربه کنید.

Halo Infinite

بازی هیلو اینفینیت

هیلو اینفینیت بدون شک مورد انتظارترین بازی ایکس باکس سری ایکس/اس بوده است که سرانجام سرزنده‌تر و سرحال‌تر از همیشه از راه رسید! مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس نیز می‌توانند بدون نیاز به خرید این بازی اقدام به دانلود و تجربه آن کنند.

Halo Infinite دنباله‌روی مسیر نسخه‌های پیشین بازی است و با افزودن دنیایی پهناور و جهان‌باز در کنار عناصر جدید، بهبودهای بزرگی را در گیم پلی فرنچایز ایجاد کرده است. در این نسخه از بازی می‌توانید چالش‌های متنوعی را در نقاط مختلف بازی آنلاک کرده و با پیشروی در نقشه بازی، نواحی ناشناخته و جدیدی را کشف کنید.

همچنین، باس فایت‌های بازی نیز فوق‌العاده طراحی شده‌اند و هریک نیازمند اتخاذ تصمیمات تاکتیکی متنوعی هستند؛ چرا که از میان برداشتن باس‌های بازی به سادگی و با استفاده از یک روش یکسان امکان‌پذیر نیست.

Hollow Knight

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس

جستجو در دنیای تاریک و زیبای Hollow Knight یکی از مهم‌ترین مزایای در اختیار داشتن اشتراک ایکس باکس گیم پس خواهد بود. این بازی دوبعدی در ژانر مترویدوانیا طراحی ساده و بی‌آلایشی دارد؛ اما بسیار سخت و بی‌رحم است. دنیای بازی Hollow Knight دنیایی پرچزئیات و خطرناک است که تجربه آن نیاز به صبوری و مهارت بالایی دارد.

در این بازی شما به جستجو در سرزمینی ناشناخته می‌پردازید و باید با از میان برداشتن باس‌های مختلف، اسرار محیط بازی را فاش کنید و با به دست آوردن لوت‌های مختلف مسیر خود برای ادامه را هموار کنید. بازی گیم پلی ساده‌ای دارد؛ با این حال اصلا با بازی آسانی طرف نیستید! مبارزات بازی بیش از هر چیز به زمان‌بندی مناسب نیاز دارد و برای موفقیت در آن‌ها به پشتکار فراوانی نیاز خواهید داشت.

همچنین جستجو در تونل‌های و زیرزمین‌های بازی هم بخش دیگری از تجربه لذت‌بخش این بازی را تشکیل می‌دهد که به لطف طراحی بصری خیره‌کننده بازی، شما را ساعت‌ها میخکوب خواهد کرد.

مورتال کامبت 11

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس

مورتال کامبت نیز یکی دیگر از بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس است که قطعا هواداران فراوانی دارد. مجموعه مورتال کامبت در چند سال اخیر، در هر نسخه بهتر از نسخه قبل ظاهر شده و توانسته با ارائه گیم پلی مبارزه‌ای بسیار وحشیانه و خونین در کنار حرکات پایانی (Finisher) باورنکردنی به مجموعه‌ای بسیار محبوب در میان گیمرها تبدیل شود.

مورتال کامبت 11 هم بهترین نسخه از این فرنچایز به شمار می‌رود و با طراحی بصری بسیار عالی خود در کنار کاراکترهای نوستالژیک و خاطره‌انگیز و البته کمبوهای عالی یک بازی سرگرم‌کننده بی‌رقیب برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass محسوب می‌شود.

Forza Horizon 5

بازی فورزا هورایزن 5

فورتزا هورایزن 5 بدون شک بهترین عنوانی است که بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار دارد. این شبیه‌سازی رانندگی تکرارنشدنی این بار در مکزیک جریان دارد و دنیای جهان باز آن بهتر از تمام نسخه‌های پیشین است.

نسخه پنجم از مجموعه Forza Horizon با اینکه همان سیستم فستیوالی نسخه‌های قبلی را دنبال می‌کند، اما با بهبود قابلیت‌های شخصی‌سازی، گسترده‌تر کردن نقشه و ارتقا موسیقی و ترک‌های صوتی به عنوان بسیار کامل‌تری تبدیل شده است.

این بازی را باید یکی از برترین بازی‌های شبیه‌سازی رانندگی چند سال اخیر دانست که سطح توقعات از این ژانر را چندین پله ارتقا می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*