دوچرخه برقی ولو تیتانیوم

دوچرخه برقی ولو تیتانیوم به عنوان سبک‌ترین e-Bike جهان و با شعاع حرکتی نامحدود معرفی شد

دوچرخه برقی تاشوی ولو تیتانیوم به عنوان سبک ترین دوچرخه الکتریکی جهان رونمایی شد. در ادامه شاهد مشخصات این e-Bike اتریشی باشید.

پاندمی کرونا با خود صعود ناگهانی تقاضا و استفاده دوچرخه‌های برقی را به دنبال داشته و این صعود همچنان دنباله‌دار است. دوچرخه برقی ولو تیتانیوم جدیدترین محصول شرکت اتریشی «ولو» (Vello) است و سبک ترین دوچرخه الکتریکی دنیا به شمار می‌رود. همچنین روی کاغذ، شعاع حرکتی نامحدودی را ارائه می‌کند.

مشخصات دوچرخه برقی ولو تیتانیوم

دوچرخه برقی ولو تیتانیوم

دوچرخه Vello Bike+ Titanium که طی نمایشگاه دوچرخه لندن 2022 به نمایش گذاشته شد، بر خلاف عملکرد جالب توجه خود از طراحی ساده‌ای برخوردار است. این e-Bike فقط 9.9 کیلوگرم وزن دارد و نسخه غیر الکتریکی آن با وزن 6.6 کیلوگرم، فوق‌العاده سبک است. این دوچرخه تا می‌شود و فریم تیتانیومی آن حدود 2 کیلوگرم وزن دارد.

ولو که تاسیسش به سال 2013 بر می‌گردد، مدعی است که دوچرخه‌های الکتریکی آن ترکیبی از حمل و نقل خرد و اتصال هوشمند را ارائه می‌دهند. این شرکت هدف از ایجاد انقلابی در صنعت دوچرخه‌سازی با عرضه جایگزین‌هایی سازگار با محیط زیست برای وسایل نقلیه مبتنی بر سوخت‌های فسیلی دارد. دوچرخه‌های برقی هوشمند و دوچرخه‌های رکابی ولو دارای فریم تاشو و موتور توپی چرخ (Hub Motor) یکپارچه با باتری هستند.

دوچرخه برقی ولو تیتانیوم

دوچرخه برقی ولو تیتانیوم در زمینه طراحی فوق سبک مرزها را جابه‌جا کرده است. امکان تا کردن این دوچرخه و حمل آن در پلکان بدون کوچک‌ترین دردسری وجود دارد. به گفته ولو، می‌توان این دوچرخه را در کمتر از 8 ثانیه تا کرد. همچنین به لطف موتور یکپارچه، فرم فکتوری عالی دارد. ولو تیتانیوم از فناوری KERS برای شارژ باتری هنگام حرکت در سرپایینی یا ترمز بهره می‌برد تا نیازی به شارژ آن از طریق برق شهری نباشد. تیتانیوم با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافت 50 کیلومتر را طی کند.

دوچرخه الکتریکی از حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت بهره‌مند است و توانایی بالا رفتن از شیب حداکثر 17 درصدی را دارد. سنسورهای شیب، نظم حرکت را برای عملکرد بهینه تنظیم می‌کنند. سیستم دنده Schlumpf Drive با تنظیمات Speed and Mountain Drive هم به صورت آپشن در دسترس قرار دارند. ضمناً دوچرخه برقی ولو تیتانیوم اتصال به برنامه برای دریافت اطلاعات ضروری و دسترسی به GPS را فراهم می‌کند. قفل الکترونیکی، فناوری ضد سرقت و کنترل از راه دور نیز برای آن در نظر گرفته شده‌اند.

دوچرخه برقی ولو تیتانیوم

دوچرخه Vello Bike+ Titanium با قیمت 4,490 یورو (4,597 دلار) و همراه با لوازم جانبی متعددی در اروپا عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*