ردمی K50S Pro

ردمی K50S Pro؛ اولین گوشی شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

به زودی شیائومی از گوشی ردمی K50S Pro با یک ویژگی منحصر به فرد رونمایی می‌کند. این ویژگی، یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جذاب خواهد بود.

رفته رفته، تصویر واضحی از گوشی‌های ردمی K50S و ردمی K50S Pro شیائومی در ذهن‌ها شکل می‌گیرد. این گوشی ظاهراً نخستین موبایل شیائومی با یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است که اگر زودتر از پرچمدار موتورولا، موتو ایکس ۳۰ پرو عرضه شود، به اولین موبایل بازار که چنین دوربین شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند نیز تبدیل خواهد شد.

گرچه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جذاب به نظر می‌رسد، اما حضور چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ زیر قاب این گوشی نشان می‌دهد که با یک مدل گران قیمت طرف هستیم. ضمناً دو دوربین دیگر هم روی قاب پشتی این گوشی جای گرفته‌اند که یکی ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دیگری ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

سایر امکانات ردمی K50S Pro

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و +HDR10 مثل هر پرچمدار دیگری که انتظار داریم، اشاره کرد. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۲ / پوسته سفارشی MIUI 13 عرضه می‌شود و در دو نسخه با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی یا ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد.

ردمی K50S Pro

یکی از افشاگران حضور باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی جذاب را تأیید می‌کند. یک باتری بزرگ که با توان ۱۲۰ واتی، در مدت زمان کمتر از ۱۵ دقیقه شارژ خواهد شد. این گوشی همچنین باید یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکرهای دوگانه استریو را هم ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

گوشی توانمند ردمی کی ۵۰ اس پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در راه است

اما در ان سو نسخه اصلی این گوشی که ردمی کی ۵۰ اس نام دارد، از چیپست Dimensity 8100 مدیاتک قدرت می‌گیرد. البته ردمی K50S Pro و K50S نام نسخه چینی این گوشی‌ها است؛ شیائومی آن‌ها را با نام متفاوت شیائومی ۱۲ تی و ۱۲ تی پرو وارد بازارهای جهانی خواهد کرد. همچنین، هنوز هم تاریخ رونمایی از آن‌ها مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*