کیبورد ریزر DeathStalker V2

کیبورد گیمینگ ریزر DeathStalker V2 با نورپردازی جذاب معرفی شد

کیبورد گیمینگ ریزر DeathStalker V2 در سه مدل مختلف معرفی شده که هر سه از سوییچ های نوری جدید کمپانی Razer بهره می‌برند.

کمپانی ریزر روز گذشته از سری کیبورد های جدید DeathStalker V2 که از سوییچ‌های نوری جدید این کمپانی بهره برده و با هدف گیمینگ حرفه‌ای ساخته شده است، رونمایی کرد. این سری کیبوردهای در سه نسخه استاندارد، حرفه‌ای با سایز کامل و حرفه‌ای بدون نام‌پد روانه بازار خواهند شد.

کیبورد ریزر DeathStalker V2؛ محصولی برای گیمینگ حرفه‌ای

تمامی اعضای خانواده دث‌استاکر V2 ریزر به سوییچ‌های جدید این کمپانی مجهز هستند که مهم‌ترین ویژگی‌ آن‌ها محسوب می‌شود. این سوییچ‌ها عملکرد بسیار بی‌صدایی دارند و برای شناسایی نقطه فعال‌سازی هریک از کلیدها از امواج مادون قرمز استفاده می‌کنند. این امر علاوه بر افزایش دقت عملکرد سوییچ، تماس فیزیکی میان عناصر مختلف را نیز کاهش می‌دهد و در نتیجه کیبورد در معرض خوردگی، سایش و آسیب‌های مکانیکی کمتری قرار می‌گیرد.

کیبورد گیمینگ ریزر DeathStalker V2

به گفته ریزر، سوییچ‌های جدید کیبورد DeathStalker V2 فعال‌سازی دقیق‌تر و عمر بالاتری را برای آن به ارمغان می‌آورند؛ به طوری که اکنون این کیبورد توانایی تحمل 70 میلیون بار فشردن صفحه کلید را دارد.

دو نوع سوییچ مختلف برای کیبوردهای جدید ریزر قابل استفاده هستند که یکی خطی و دیگری کلیکی است. سوییچ‌های خطی، نقطه عملکرد 1.2 میلیمتری داشته و کل مسافت جابجایی آن‌ها 2.8 میلیمتر است. این سوییچ‌ها همچنین برای فعال‌سازی به 45 گرم نیرو نیاز دارند.

از سوی دیگر سوییچ‌های کلیکی در عمق 1.5 میلیمتری عمل می‌کنند و قادر به ارائه فیدبک لمسی هستند. همچنین، حداکثر مسافت جابجایی این کیبوردها نیز 2.8 میلیمتر بوده و نیروی مورد نیاز برای عملکرد آن‌ها 50 گرم است.

مهم‌ترین تفاوت نسخه‌های پرو با مدل غیر پرو از این کیبورد، استفاده از تکنولوژی اتصال بی سیم پرسرعت HyperSpeed ریزر است. این سیستم اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی است و زمان پاسخگویی بسیار کمتری دارد. این کیبورد در کنار بهره‌مندی از اتصال بی سیم، از بلوتوث و یا درگاه USB نوع C هم پشتیبانی می‌کند. این در حالیست که نسخه‌های غیر پرو فقط از طریق سیم قادر به اتصال هستند.

همچنین عمر باتری نسخه پرو حداکثر 40 ساعته اعلام شده است؛ در حالی که نسخه پرو Tenkeyless یا فاقد نام پد، عمر باتری 50 ساعته دارد.

به جز این تفاوت‌ها، هر سه مدل از کیبورد DeathStalker V2 تقریبا مشابه هم هستند. طراحی هر سه آن‌ها تقریبا فشرده و ساکت انجام شده و جنس بدنه آن‌ها از آلومینیوم 5052 است. همچنین همه مدل‌های کیبورد گیمینگ ریزر DeathStalker V2 از نورپردازی RGB کرومای این کمپانی برخوردار هستند.

این محصولات همچنین به کلیدهای چندکاربری کنترل رسانه مجهزند و از یک کلید چرخان بهره می‌برند که می‌تواند برای کنترل صدا یا انجام سایر تغییرات بر روی محتوای چندرسانه‌ای استفاده شود.

کیبورد دث استاکر V2

ریزر قیمت نسخه استاندارد از DeathStalker V2 را برابر با 200 دلار اعلام کرده است؛ در حالی که نسخه‌های Pro فاقد نام پد و Pro دارای نام‌پد به ترتیب 220 و 250 دلار قیمت دارند. این کیبوردها هم اکنون قابل خرید هستند. با این وجود اگر به دنبال محصول ارزان قیمت‌تری از ریزر می‌گردید، مدل Ornata V3 این کمپانی که به تازگی معرفی شده و ترکیبی از کیبوردهای مکانیکی و ممبرین به شمار می‌رود، می‌تواند گزینه قابل توجهی برایتان باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*