رم ۱۶ گیگابایتی وان پلاس Ace Pro

تجهیز گوشی وان پلاس Ace Pro به رم ۱۶ گیگابایتی تأیید شد

وان پلاس با انتشار یک پوستر رسمی، تجهیز گوشی Ace Pro به رم ۱۶ گیگابایتی را تأیید کرد تا اولین گوشی این بردن با این ظرفیت رم لقب بگیرد.

وان پلاس هفته آینده ۱۲ مرداد ماه از گوشی جدید وان پلاس 10T رونمایی خواهد کرد. اما در همان روز قرار است از یک گوشی دیگر به نام وان پلاس Ace Pro نیز در چین رونمایی کند. پیشتر سازنده چینی تأیید کرده بود که این پرچمدار به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز است. و حالا وان پلاس پوستر جدیدی را منتشر کرده که تأیید می‌کند این گوشی از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 برخوردار است. این اولین باری است که یکی از گوشی‌های OnePlus از چنین رم پرظرفیتی استفاده می‌کند.

رم ۱۶ گیگابایتی وان پلاس Ace Pro

سازنده می‌گوید گوشی ایس پرو به حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 مجهز است و یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. هرچند این کمپانی جدول مشخصات فنی کامل پرچمدار جدیدش را فاش نکرده، اما تصاویری از آن در وب‌سایت چینی خود این شرکت منتشر شده که آن را در دو رنگ مشکی و سبز نشان می دهد.

این تصاویر تأیید می‌کنند که مدل ایس پرو همان نسخه 10T برای بازار چین است، ولی به جای رابط کاربری OxygenOS که روی گوشی‌های وان پلاس در خارج از بازار چین نصب می‌شود، به رابط کاربری ColorOS مجهز است. شما می‌توانید ۱۲ مرداد ماه بیشتر با این گوشی قدرتمند آشنا شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*