آیفون 14 پرو مکس چینی

یک شرکت چینی، قبل از اپل از آیفون 14 پرو مکس رونمایی کرد!

با اینکه هنوز چند ماه تا رونمایی از سری iPhone 14 باقی مانده، یک شرکت چینی با عرضه نسخه کپی گوشی آیفون 14 پرو مکس به پیشواز رفته است!

سازندگان کپی‌کار چینی، ظاهرا فرصت افزایش جهانی قیمت‌ محصولات اپل و سامسونگ را برای خود غمینت شمرده و حتی پیش از عرضه نسخه نهایی و اصلی، اقدام به ساخت و تولید نمونه‌های کپی با قیمت‌های بسیار پایین‌تر کرده‌اند. شرکت چینی LeBest از گوشی هوشمند جدیدی به نام X14 Pro Max رونمایی کرده که در ظاهر به آیفون 13 پرو و سری مورد انتظار آیفون 14 شباهت دارد. LeBest در طراحی این دستگاه، از آخرین تکنیک‌های کپی‌برداری خود استفاده کرده و هیچ بعید نیست در آینده به یکی از تولیدکنندگان شاخص موبایل تبدیل شود!

گوشی lebest x14 pro max

گوشی X14 Pro Max یا همان آیفون 14 پرو مکس چینی، بر خلاف نمونه اصلی یک دستگاه ارزان‌قیمت است. دوربین‌های پشتی این گوشی مانند آیفون 13 پرو در یک راستا قرار دارند و حتی به‌نظر می‌رسد در کنار لنزها، یک نمایشگر کوچک برای نمایش اعلان‌ها نیز در سمت راست طراحی شده است.

آیفون 14 پرو مکس کپی، هم‌چنین به قابی صیقلی از جنس فولاد ضدزنگ مجهز شده و در پشت نیز از پوشش شیشه مات برخوردار است. به جز رنگ طلایی، حتی در پالت‌ها رنگی نیز این گوشی دقیقا مطابق با تنوع رنگی آیفون 13 پرو عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات LeBest X14 Pro Max می‌توان به نمایشگر 6.5 اینچی LCD با نرخ نوسازی 60 هرتز، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی در پشت و پشتیبانی از شارژ 40 واتی اشاره کرد. این گوشی هم‌چنین از سرویس‌های موبایل هواوی استفاده می‌کند که به عنوان جایگزین این شرکت برای خدمات گوگل در نظر گرفته شده است.

آیفون 14 پرو مکس چینی با قیمت 150 دلار به فروش می‌رسد و احتمالا عرضه گسترده‌ای نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اگه همه ی امکاناتش را به ۲ برابر ارتقاع میداد مثلآ رفرش ریت ۶۰ هرتزی رو میکردن ۱۲۰ هرتزی با قیمت ۳۰۰ دلار آیفون باید جمع کنه بده حالا همه ی امکاناتش رو به ۴ برابر ارتقاع بده مثلآ به روز رسانی ۲۴۰ هرتزی و شارژر سریع ۱۶۰ واتی اونم داخل جعبه نه مثل اپل دزد که دزدی رو از تیم کوک یاد گرفته اند حالا بماند در مورد قضیه توضیح ندهم حتی زمان استیو جابز فقید این آقای تیم کوک که الآن مدیر عامل اپل اون زمان رعیس هیات مدیره اپل بود همیشه کارش سنگ انداختن جلوی پای استیو جابز مثلآ سال ۲۰۰۷ یه شرکت سوری درست کرد و استیو جابز را مجبور کردن شرکت پیکسار که تازه داشت میوه میداد به زور با لابی گری والت دیزنی از دست استیو جابز فقید در آوردن این بماند بیشتر از این در این مطلب نمیگنجد حالا این شرکت چینی همه چی رو ۴ برابر کند با ۶۰۰ دلار و اینو هم بدونین الآن در نیمه ی دوم سال ۲۰۲۲ چین تو همه ی زمینه ها از آمریکا جلو زده پس میتونه و تو چین به ظاهر شرکت ها شخصی هستند در کل همه زیر نظر یک هلدینگ مادر به ریاست رعیس جمهور چین هدایت میشوند خب اگه همه چیز ۴ برابر بشه با صفحه نمایش شش ممیز ۹ دهم اینچ و قیمت ۶۰۰ دلار اپل باید جمع کند و برود حالا چرا این کار را چین انجام نمی دهد هژمونی چین که توسط حزب کمونیست هدایت میشود فعلآ قصد دارند تو همه زمینه ها دوم باشند الآن چین به راحتی میتواند با پس گرفتن یک هزارم طلبش از آمریکا اقتصاد اول جهان بشود ولی مثل اینکه حزب کمونیست چین در نظر دارد از اواسط ۲۰۳۰ در همه ی زمینه ها چین یکه تاز جهان شود شاید برایتان هزم کردنش سخت باشد ولی خب واقعیت همین است

  2. وقتی فروشنده میگه همین کارو دارم ولی ارزونتر😂

  3. این چینیام دیگه گندش رو دراووردن.

  4. اون دیگه آیفون 14 نیست؛بهتره اسمشو بذارن آشغال 14!

  5. نظرات ؛ عالی خیلی خوب صد درصد 👌👏