دستکش VR اپل

هدست واقعیت مجازی اپل با یک جفت دستکش، حرکات دست کاربر را تشخیص می‌دهد

پتنت‌هایی از هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند با یک جفت دستکش آن را کنترل کرده و اشیاء مجازی را لمس کنند.

اپل همچنان به ثبت حق اختراع‌های خودش در ارتباط با یک هدست واقعیت مجازی/ افزوده که احتمالاً “Apple Glasses” نام دارد ادامه می‌دهد. این شرکت امروز هم یک جفت حق اختراع جدید را به ثبت رسانده که در آن توضیح می‌دهد چگونه از یک جفت دستکش مخصوص برای ارتباط لمسی در دنیای واقعیت مجازی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

هدست واقعیت مجازی اپل، شما را به دنیای دایناسورها پرتاب می‌کند

این حق اختراع که توسط وب‌سایت Patently Apple شکار شده، نشان دهنده یک جفت دستکش واقعیت مجازی است که به لطف آن می‌توان آیتم‌ها را انتخاب کرد، نشانگر را جابجا یا اسکرول کرد و یا یک سند را باز کرد. وقتی اپل گلسس را را روی چشم خود بسته باشید، می‌توانید از این دستکش برای ارتباط لمسی با دنیای مجازی استفاده کنید. علاوه بر این، دوربین یا سیستم رادیویی مبتنی بر فرکانس هدست هم ممکن است انگشتان دست کاربر را ردیابی کند.

اختراع اپل دستگاه‌ها و روش‌های تشخیص ارتباط بین قسمت اول و دوم بدن را پوشش می‌دهد. مدار حسی را می‌توان به شکلی پیکربندی کرد که یک سیگنال را در یک الکترود حس کند.

این پتنت‌ها همچنین نشان می‌دهند که اپل می‌تواند از دو گجت پوشیدنی مثل اپل واچ برای تشخیص تماس پوست به پوست استفاده کند. در مثالی توضیح داده شده که یک ساعت می‌تواند برای حس کردن و ساعت دیگر می‌تواند برای اجرای آن ژست حرکتی مورد استفاده قرار بگیرد.

حق اختراع کنترل هدست واقعیت مجازی اپل با ساعت

در مثال دیگری، یک حلقه به عنوان دومین گجت پوشیدنی در نظر گرفته شده است. این حلقه می‌تواند با دستکش‌های واقعیت مجازی اپل کار کند. Patently Apple می‌گوید از این حلقه می‌توان برای پاسخ دادن به تماس‌ها، برقراری تماس، اجرای اپلیکیشن‌ها، انتخاب گزینه‌ها و غیره استفاده کرد.

حق اختراع کنترل هدست واقعیت مجازی اپل با ساعت و حلقه

مطابق همیشه باید بگوییم که این‌ها حق اختراعی بیش نیستند و هیچ تضمینی نیست که اپل آن‌ها را روزی به یک محصول تجاری تبدیل کند. اما در هر صورت برای طرفداران اپل جذاب است بدانند چه در ذهن طراحان این کمپانی می‌گذرد و اگر روزی قرار باشد هدست واقعیت مجازی اپل عرضه شود، آن چگونه خواهد بود.

پتنت‌هایی از هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند با یک جفت دستکش آن را کنترل کرده و اشیاء مجازی را لمس کنند. به زودی اطلاعات بیشتری از این محصول احتمالی به دست ما خواهد رسید و آن‌ها با شما به اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*