هدست پلی استیشن VR2

هدست پلی استیشن VR2 یک حالت جذاب سینمایی را ارائه می‌کند

شرکت سونی جزئیات جدیدی از هدست پلی استیشن VR2 را منتشر کرد که از میان آن‌ها جذاب‌ترین ویژگی، حالت سینمایی برای استفاده مفیدتر از دستگاه است.

سونی سرانجام اطلاعات نرم افزاری و سخت افزار هدست پلی استیشن VR2 را با علاقه‌مندانش به اشتراک گذاشت. این کمپانی برخی از کلیدی‌ترین قابلیت‌های هدست PS5 VR را به نمایش گذاشته که یکی از آن‌ها پشتیبانی از استریم زنده است. اگر صاحب یک دوربین PS5 HD Camera باشید، شما می‌توانید به طور همزمان خودتان و گیم پلی بازی را ضبط کنید. این گزینه جذابی برای استریمرهای توییچ، یوتیوب و دیگر پلتفرم‌هایی است که می‌خواهند ویدیوهای ضبط شده با هدست PS VR2 را بدون نیاز به کارت کپچر و صفه سبز، استریم کنند.

تماشای محتوای عادی و تنظیمات PS5 با هدست پلی استیشن VR2

سونی توضیح می‌دهد که چگونه این هدست می‌تواند با محتوای غیر واقعیت مجازی ارتباط برقرار کند. این هدست دارای یک حالت سینمایی به نام Cinematic Mode با وضوح 1080p است که رابط کاربری پلی استیشن ۵ و  بازی‌های معمولی را روی یک نمایشگر مجازی با نرخ رفرشی بین ۲۴ هرتز تا ۱۲۰ هرتز به نمایش می‌گذارد.

این تجربه‌ی بسیار شبیه به وقتی است که پیشتر با واقعیت مجازی تجربه کرده‌اید، اما در عین حال به شما کمک می‌کند برای تغییر تنظیمات سیستم و هر کار دیگری در رابط کاربری کنسول، نیازی به درآوردن هدست از سر نباشد. محتوای ذاتی واقعیت مجازی نیز روی این هدست با رزولوشن ۴۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل با نرخ رفرش ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز به نمایش درمی‌آید.

هدست پلی استیشن VR2

سایر ویژگی‌هایی که در مورد این هدست شنیده‌ایم، همگی مربوط به جلوگیری از تصادف با محیط پیرامون هستند. یک حالت به نام “See-through” به شما اجازه می‌دهد نگاه سریعی به سراسر اتاق داشته باشید تا از برخورد خود یا کنترلر با اشیاء دیگر جلوگیری شود. همچنین می‌توانید ناحیه بازی سفارشی را ایجاد کنید تا اگر به کاناپه یا تلویزیون نزدیک شوید، به شما هشدار دهد. این گزینه مناسبی برای ساکنان آپارتمان و کسانی است که فضای محدودی برای استفاده از هدست دارند.

در حال حاضر خیلی چیزها در مورد این هدست از جمله رابط کاربری واقعیت مجازی آن نامشخص است. سونی وعده داده که توسعه‌دهندگان به زودی می‌توانند به جدیدترین تجربه کاربری واقعیت مجازی این کمپانی دسترسی پیدا کنند و همچنین به زودی جزئیاتی از تاریخ عرضه عمومی و بازی‌های این هدست را منتشر خواهد کرد. برای مشاهده جزئیات کامل منتشر شده از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*